Separera namn med ett kommatecken.
Glöm allt som stod här, fel tråd.
Hörde något om en koreansk version av den här telefonen, som t.ex. använder sig av.xenonblixt istället för LED. Är det möjligt att importera och...
Vore stendumt! Kameran på Galaxy S är rätt bra, va? Minns att jag läste att den var speciellt bra i mörka miljöer, avsaknad av blixt till trots....
Är du säker / har du källa på det? Det vore jättebra om det funkade på det sättet! Det låter smidigt och säkert. Sen om man dessutom kanske kan...
Så. När tror ni att den kommer, den här superluren? Mars, april, maj eller juni? Lärde mig i samband med aDesire HD-releasen att man ska ta alla...
Dubbelkärniga, Snapdragon, Tegra... Förklara skillnaden mellan en vanlig 1ghz och en dubbelkärnig 1ghz. Snapdragon i Arc vs. Tegra 2...?
Varför är den bättre för spel? Mjukvarumässigt alltså.
Jag tänker på t.ex. Sony Ericsson Arc som kommer snart. Och alla andra som skippar Tegra 2. Känns som ett sjukt dåligt beslut att låsa en hel...
Nej, jag spammar inte. :) Jag vill bara veta. Ställde precis samma fråga i SGSII-forumet. Jag har försökt titta på bilder, men hittar ingen...
Har kass koll på Sony Ericsson. Så jag frågar er. Xperia Arc kommer med Gingerbread. Är chansen stor att de fixar uppdatering när andra stora...
Ser ut som en dikt.
En fråga. De där nya spelen som finns ute, de som kräver Tegra 2. Jag har en fråga angående dem. Är det just Tegra 2 som de kräver, eller dual...
Men de är väl likvärdiga i kraftmätningar? Tegra låter bra för mig. Lite beprövad, lite kött på benen. Men ändå ny och fräsh teknik.
Anar jag negativa vibbar vad gällande Tegra 2? Varför?
Jag har försökt titta på bilder, men hittar ingen bra... Har Samsung Galaxy S II en shutterknapp för kameran på ena långsidan? Det vore kanon.
Som jag fattat det... ett är HTCs egna,.ett tillhör Google, ett funkar inte i Sverige och ett är pure skit.
Coolt! Och det känns robust och redigt? Är skärmskyddet utbytbart? Eller är det kassera som gäller om man repar det? Är det BRA skydd?
Gör det verkligen skillnad? Det är ju trots allt skärmen som drar mest.
Jag satt och övervägde att köpa det i går, men bestämde mig för Black Pegasus istället. Tyvärr. :) Hur gillar du styrningen i Gangstar? Är den...
Hur är det med Otterbox, har det skydd för displayen också? Hur funkar det?
Pun intendet? Grymt, sa grisen. Oink, oink! (edit: felskrivning unintended...)
Kortet som följde med i min telefon är Klass 2. Har aldrig lidit av det. :) Men suck, nu är kortet på CDON slutsålt också. :(
Det enda som skiljer SD-kort ifrån varandra är väl trycket på? Här är ett grymt köp!...
Snyggt är kanske fel ord, men det har en medveten och funktionell stil i utseendet som får en att haja till.
Hittade ett kul spel i dag. Simpelt. Snyggt. Du är jagad av zombies och ska ta dig till helikoptern. Ducka för missiler,hoppa över minor, skjut...
Hej där, har du några starkare, högre och gällare SMS- / notifikationsljud att tipsa om? Något bra pack att ladda hem? Stör mig på att jag inte...
Tycker jag också, men nu har utvecklarna valt att göra på detta sättet, och om denna utveckling fortsätter så kommer jag ställa mig mer skeptisk...
Vad jag önskar mig av framtida uppdateringar: - Fler miljöer och bakgrunder. - Fler typer av kulor. Kanske is, eld, elektricitet... - Fler typer...
Det här spelet ser verkligen grymt ut. Riktigt grymt. Perfekt, kanske. Kolla in: [IMG] Men här kommer kruxet. Spelet finns bara för NVIDIA...
Inget spel är likt Elastomania utan den sjukt elastiska fjädringarna.
Tänkte bara snabbtipsa om Meteor Blitz. Det är polerad twin stick-action där du som ensamt skepp slåss mot meteoriter. Det finns några vapen att...
Wow, vad otåliga folk är. Själv ser jag fram emot spelet och kan inte förstå varför det ska vara så bråttom med att spela det. Jag ser hellre en...
EA står för det spelet.
Icke troligt. Valentines ersatte inte Christmas. Seasons kommer samla alla högtidsrelaterade Angry Birds-utgåvor.
Det som stör mig med ZOOM FX är att man bara kan lägga fokus i mitten av bilden.
Finns många möjligheter. Men det låter som att du beskriver skärpdjup, alltså att fokus hamnar på ett objekt och resten av bilden ser suddigt ut...
Klart bättre än Ricochett Kills som jag tipsade om för nån månad sen. Snyggare, mjukare, roligare, klurigare. Kort och gott, tack för tipset!
Bra tips! Underbart charmigt spel.
För de som inte orkar öppna länken står där, sammanfattat, att: Desire-ägare får vänta länge på Gingerbread. Inget datum är satt, men Maj är...
Jag vet inte vad den här typen av spel heter, men tänk Yeti Sports, originalet där man slår iväg en pingvin och får honom att studsa sig fram på...