Separera namn med ett kommatecken.
Vi kan mötas vid 900 kr. I vilken stad skulle du vilja hämta i? Skickat från min LG-H815 via Tapatalk
Dags att byta upp mig till en annan surfplatta, så säljer min Teclast X98 Surfplatta i mycket fint skick. Köpte den av Axan här på forumet. Har...
Här är bilderna. Kör annonsen någon dag till, sedan åker den ut på tradera. [IMG] [IMG] [IMG] Skickat från min LG-H815 via Tapatalk
Köpte en LG G4 av Niclasc efter att han svarade på min köpes annons via PM. Allt gick fint. Packar bra och skickar spårbart.
Säljer min Jiayu S3+ S3 Plus 5.5' FHD Android 5.1 3GB 16GB Färg: Svart Som är en dual sim telefon med plats för sd kort. Sd kortet tar inte...
LG G4 köpt. Bör komma tills på fredag. Skickat från min JY-S3 via Tapatalk
Hej. Önskar köpa en LG G4 eller en Nexus 5X 32 GB. Skriv här eller skicka ett pm. Skickat från min JY-S3 via Tapatalk
Tar tillbaka mitt bud pga avsaknad av band 20. Missade det när jag kollade specifikation. Skickat från min JY-S3 via Tapatalk
2200 kr Skickat från min JY-S3 via Tapatalk
Oki. Jag kör på ett bud på 2000 kr då. Skickat från min JY-S3 via Tapatalk
Är modellen en H818P? Skickat från min JY-S3 via Tapatalk
Tar gärna lite mer information om telefonen, tex när är den köpt? Inköpsställe? Lite bilder vore inte fel heller. Skickat från min JY-S3 via...
Börjar med ett bud på 1500 Kr
1900 + frakt Skickat från min JY-S3 via Tapatalk
För 1500 kr så kan jag vara intresserad. Skickat från min JY-S3 via Tapatalk
1800 + frakt Skickat från min JY-S3 via Tapatalk
1600 + frakt Skickat från min JY-S3 via Tapatalk
Köpt på Elgiganten men kvitto från Netonnet? [emoji5][emoji5] Skickat från min JY-S3 via Tapatalk
Tack för att du aldrig skickade några bilder. Skickat från min JY-S3 via Tapatalk
Kan skicka några bilder på telefonerna? Skickat från min JY-S3 via Tapatalk
Finns kartong och alla tillbehör kvar? Kvitton? Skicka gärna bilder på telefonerna. Är intresserad av köpa båda två. Skickat från min JY-S3 via...
På fredag finns en kod från Coop som gäller endast på fredag och x antal kunder. Står i Coop medlemsmail. Skickat från min JY-S3 via Tapatalk
Hej. Jag och frugan skall byta ut våra telefoner och önskar så köpa varsin Samsung S6, gärna med 64 gb minne. I första hand är det vanliga S6 vi...
Köpte en Nexus Player av Joff. Allt gick fint. Rekommenderas varmt
Köpte Nvidia Sheild TV från dermike. Gick snabbt och smidigt. Bara ++
För 1100 kr så kan jag slå till.
Tack. Då avstår jag. Har sett att vissa återförsäljare har bundlat sheilden med en blåtand fjärrkontroll.
Ingår fjärrkontroll?
Jag tar gärna ett kort
Tjenare. Har en teclast x98 64gb 3g dual boot Android windows. Har även satt på en tempered glass skydd. Vad vill du ge?
Kör en sista Bump.
Ingen som har en till salu? Jag är ute efter en där fjärrkontrollen ingår.
Hej, önskar köpa en nVidia Shield Android TV 16GB. Skriv här eller skicka ett pm vad ni har att erbjuda. nVidia Shield Android TV 16GB
Hej. Önskar en Nexus player. Har en chromecast 2 som är köpt i december att byta med. Skriv vad ni har och hur mycket pengar ni önskar i byte.
2016 nu. Någon ny information om hur det går?
Finns det ingen mer info om extra sim kort till surfplatta som det pratas om i tråden?...
Jag har bara 2 st från familjen. Dock så klickade jag på någons länk här i från swedriod när jag skulle bli medlem. Så någon har mig som tipsad. =)
Jag tar gärna den
Elgiganten har väl tom ensamrätt på chromecast audio just nu.
Elgiganten i uddevalla har massor inne.