Separera namn med ett kommatecken.
Då får jag helt enkelt buga och bocka för ett gäng fantastiska roms. Har använt dina roms sen jag fick telefonen och är riktigt nöjd. Tack för...
Det han undrar är om någon annan upplevt problem med mottagningen med den här ROM:en. Sen förstår jag att ni tycker att det är roligt att han...
Hur mycket bättre är batteritiden med CM? Kanske lite diffus fråga, men kanske går att säga något om det. Tänkte själv vänta med CM tills det...
Med ADW så gör man långtryck --> "Custom shortcut" istället för som förut bara "Shortcut". Sen är det bara att följa resten av Fears guide som du...
Du kanske är ute efter att skapa en genväg till hidden menu, om så är fallet så är det bara att ignorera det här. Men för att komma till menyn kan...
Starta in i CWM --> Advanced --> Wipe Dalvik Cache --> Klart.
Jag hade omstarter när jag körde med juicydefender, med det avinstallerat har jag "bara" de vanliga frysningarna. Oftast inträffar detta när jag...
Har flashat in den nu, men fick faktiskt ett sämre resultat i benchmark än med 8.1. Och nu överklockade jag till 1,4 GHz jämfört med 1.3 med 8.1....
Perfekt!
Tjena Fear, kommer du att släppa MoDaCo FR17 RC2 Fear Edition 10 inom den närmsta framtiden? Är sjukt nöjd med den version av din ROM jag kör med...
För er med problem att mobilen drar mycket i vänteläge kan jag rekomendera att roota och dra in Setcpu. Sen göra profiler som tvingar ner...
Fick problem med JD plus efter att jag kört igång customize med allt på enable förutom "app"-funktionen. Fick mata in PIN 4 ggr bara på...
Ahh grymt. Tur att jag inte hann köpa. Bugar och bockar! /Crap
Först vill jag bara tacka för två riktigt bra guider och en bra ROM. Tycker telefonen funkar riktigt bra! Sen har jag en fråga. Är det någon...
Haha snyggt, jag har verkligen letat överallt. Jag passar på att lämna mitt första inlägg här så jag kan sätta igång o tacka sen=)