Separera namn med ett kommatecken.
Hej. Jag rotade min samsung galaxy express 2 med Odin. Allt funkade bra. Blev tvungen unroota den men gjorde det med Kingo root. Allt gick bra men...
Hej! När jag pratar i telefon så släcks skärmen efter en stund och även om jag trycker på knapparna händer ingenting. Detta gör att jag måste ta...
Startar en egen tråd på uppmaning ;) Vill roota telefonen och har följt några olika guider men inget händer. Fick tips om att flasha tillbaka till...
Hej! Kan jag roota min Xperia arc 2.3.4 Version 4.0.2.A.0.62, har gjort det förut men blev tvungen ta bort root och sen uppdaterade jag den och...
Hej! Jag har nu rootat min nya telefon och undrar om jag kan uppdatera till senaste uppdateringen? Om jag stoppar in sladden i telefon opch i...
Hej. Hittade inget svar som passade så jag undrar vad senaste uppdateringen för x10 Mini heter. Den som finns nu i telefon verkar gammal. Det är...
Vad betyder "fel 502" när jag skall ladda hem en app från Market och det inte går? Storytel har inte gått att ladda hem på flera dagar och detta...
Hej! Söker info om hur man rootar sin ARC på enklaste sätt. Tex med flashtool. Nån som har en bra och lättfattlig guide att hänvisa till? Tack :-)
Hej! Nån som har en fullt fungerande x10i med repfri skärm att sälja för rimligt pris? Det gör inget om den är lite sliten i övrigt Mvh Titika
Jag har fått en repa på frontskalet och fick tipset att köpa ett nytt frontskal och byta för då försvinner repan. Då slipper jag byta skärmen som...
Någon som ids lägga ner lite tid på mej och hjälpa mej byta rom på min x10i? Guiden måste vara på svenska och inte innehålla en massa uttryck som...
Vet ej i vilken tråd denna fråga hör hemma så ber om ursäkt redan nu ifall trådpolisen blir arg ;-) Har köpt appen titanium backup pro key+root...
Jag har en rootad xperia x10i. Kan jag avlägsna förinstallerade appar som tex Youtube med något program? Finns en del förinstallerade appar som...
I går mellan mina försök till att roota min x10 så fick jag använda seus för att återställa telefonen. När jag gick in på android market så såg...
Jag har rootat telefonen med flashtool och den skall ju då vara orootad? Men när jag laddar ner ett program som heter Adfree från market så går...
Jag laddade min telefon som vanligt och sen när jag drog ur sladden ur telefonen så blev skärmen helt svart. Jag tog ur batteriet, minneskortet...
Hej! Jag är nybörjare och ser att ni andra verkar vara proffs så denna fråga kanske verkar vara banal men hur vet man om ens telefon är rootad...
Jag har en xperia x10i och när jag skall hämta appen "Storytel" från market så hämtar den hem den och efter några sekunder så står det antingen...