Separera namn med ett kommatecken.
Följer Top Gear lite halvt, ledsnat en aning och tycker inte riktigt de håller samma standard som tidigare säsonger. Har även upptäckt, lite...
Green street hooligans. Skoj att se Elijah "Frodo" Wood i en annan roll. Tycker att hans talang kommer fram i den här filmen mer än vad den...
Som jag just skrev i en annan tråd på ett helt annat tema: "Allt går att sälja med mördande reklam" Apple har nu kommit så långt att de inte...
Precis som Matti och ett par till här ovan säger så känns det som en förlustaffär redan från början. Två år är lång tid i mobilbranchen och det är...
Öhm... Gammal, gammal motorola som aldrig funkade Nokia 3310 Vit, vikbar SonyEricsson, minnst ej vad modellen hette. Och nu har jag en w302 sen...
Det är för fan fredag imorgon!!! :D :D :D Ska hålla på och fixa med rummet hela helgen. Bogsera in en soffa, möblera om och städa. OCH så ska...
Nu när Juholt är borta så kan man faktiskt rösta på de röd-gröna utan att göra bort sig fullständigt. Blir Miljöpartiet för min del. Skrämmande...
"Vi måste prata om Kevin" Lionel Shriver En bok som höjde sig avsevärt när jag insåg att den inte var självbiografisk. Porträtten och känslorna i...
En gammal klassiker. David Bowie - It's no game. Visserligen en av hans mer okända men dock - klassiskt!