Separera namn med ett kommatecken.
Hej. En sak jag noterat är att spelaren ofta "hoppar fram" några sekunder när man lyssnar. Lite som att man får mer data än vad spelaren kan...
Använd Handcent sms istället och se om problemet kvarstår.
Hej. Först vill jag verkligen tacka utvecklaren för SR Player. Ett mycket bra program som jag har haft mycket glädje av sedan dag 1. En önskan:...
När du nollställer telefonen, läser du in backupen då? Jag hade ett annat fel tidigare där låsknappen slutade fungera. Nollställde mobilen...
Då ser vi fram emot den versionen!
Ett alternativ: FlashApp Här har man två val: - En sekund med mycket starkt ljus. - Konstant ljus med lite svagare ljus.
Spontant så undrar jag om du verkligen slagit på GPS mm. Du har en widget som heter "strömkontroll" där du kan slå på gps mm. Du har även en...
Samma här, verkligen irriterande.
Jag använder Nimbuzz, har stöd för de flesta chattnätverk. Går även att prata voice i Skype och MSN. Dessutom har dom VoIP-telefoni som är...
Jahapp, kvällen är räddad med andra ord. :) Tack för tipset, nu återstår bara någon funktion för att "rädda" mina SMS/MMS.
Nu har jag blåst mobilen och installerat om alla appar jag hade innan. Låsknappen fungerar som förväntat, men några ändringar i övrigt har jag...
Verkar vara det enda rätta. Hur gör man det?
Trodde det, så jag blåste hela mobilen igår kväll. Problemet kvarstod/återkom sedan jag läst in den automatiska backupen. Har mig veterligen inga...
Ok, lite kryptisk rubrik, men så här är det: När jag har skärmen låst (dvs när man ska dra neråt för att öppna skärmen) så kan jag slå på och...
Använder PicSay Pro, innehåller MASSOR av redigeringsmöjligheter. Brukar ta en bild, fixa till den lite och sedan lägga upp på FB.
Hej. Kan man inte bifoga filmer till MMS? Filmade i upplösningen 320x240 (lägsta upplösningen) i 23 sekunder och filmen blev lik förb... över...
Han knappt skriva mitt senaste inlägg innan jag hittade en annan bugg. Ha lås-skärmen på och tryck och håll in home-knappen. Nu får du upp dina...
För mig fungerar pro-versionen utan problem. Uppför sig precis som den vanliga lock-skärmen. När jag klickar på en optiska knappen så visar sig...
tror du ska ange services.telenor.se Jag har inte heller grejat något, allt bara fungerade.
Ingen dum fråga. Koppla ihop datorn och mobilen med USB och gör sedan såhär: 1. Installera HTC Sync (som du hittar på SD-kortet). 2. Tanka...
Jag fick med ett BT-headset IQUA BHS-611 när jag köpte min Desire. Fungerar jättebra, låter underbart, men: Den jag talar med kan inte höra ett...
Du kan gott ha mobilen på vid laddning, händer inget och du upplever ingen skillnad i prestanda heller.
Hade också stora problem att skicka MMS tills jag insåg att jag måste använda Desires egen medelande-app. De MMS jag skickat med Handcent går inte...
Har också noterat att FM-radion har något sämre mottagning jämfört med min gamla Nokia N95-8GB.
Bytte ifrån Nokia N95-8GB till HTC Desire. Är mycket nöjd med telefonen, men just högtalare är ett riktigt nedköp. Nu måste jag antingen koppla...
Fick fyra gig och det satt redan monterat när jag packade upp mobilen. Jag älskar verkligen My Desire, men den har en mycket skadlig inverkan...