Separera namn med ett kommatecken.
Super! Grymt ju, tack för att du delade med dig! Trodde verkligen inte att den skulle ha svenskt språk, faktiskt förvånad! Men då blir det nog...
Haha tack vore schysst!
Nope... Har inte velat då jag inte hittat någon info om hur den beter sig i norden, hade velat veta vad som inte fungerar och vad som faktiskt...
Hej! Har varit lite sugen på att köpa mig en Samsung Galaxy Fit 3, då jag gillar priset och den har det mesta jag behöver av en klocka/band....
Leveranstatus på ordrar tycker jag är något som hade behövts här, hade varit intressant om det är någon som fått den i handen än?
Inte vad jag märkt under samtal iaf, men har varit med om att skärmen inte har släckts ordentligt ibland, då jag använder clear view skalet. Så...
Hej! Har upptäckt ett problem på sistone där jag inte hör motparten precis efter jag eller andra personen har svarat medan andra personen hör mig...
Tack, skönt att höra! Trodde jag skulle bli tvungen att lämna in min skönhet efter första dagen :neutral:
Hej! Upptäckte en sak igår när jag satt och pillade med telefonen, så fort jag bytte mellan foto eller video eller mellan fram och bak kameran så...
Aha, tack för svar. Det var lite drygt att de gjort så, får väl avaktivera behörigheten i varje app istället. Visste inte att den stängde av gps...
Hej! Har upptäckt att Samsung har gjort om i uppdateringen för exakthet med gps. Innan kunde man välja tre olika lägen: av, energispar och på....
Tja Upptäckte en bugg eller iaf vad jag tror är en bugg i Facebook Messenger appen. När jag skriver "imorgon" i en mening eller var för sig, så...
Sedan november updaten släpptes så har jag haft problem med RAM minnet, har inte installerat några nya appar utan bara använt mobilen som vanligt....
Ja precis, då var det jag som var blind:P Tack för hjälpen!
Hej! Kanske jag som är lite sen på att märka detta, men vad har hänt med sökfunktionen på den inbyggda sms appen? Den som man kunde skriva in ett...
Hade exakt samma problem igår, började bli galen och skylla på alla möjliga appar ;) Din lösning fixade problemet, så tack för det! /Tobbe
Jag hämtade ut min s7 edge idag genom Telenor Change, otrolig service om jag får säga det själv:) Snackade med killen där, tydligen har Telenor...