Separera namn med ett kommatecken.
Dom försvinner, se till att ha backup
Jag kör den och vill inbilla mig att den är bättre än versionen innan i alla fall, fungerar bra för mig. finns en tråd här på forumet om den.
Som föregående, du använder nog inte telefonen, en ganska så dum kommentar faktiskt, jag kan tänka mig att om man har långärmad bussresor som man...
Nästa dumma fråga, :) "Added battery percentage toggle (now you can turn it on and off)" Jag har lite svårt att hitta "battery percentage toggle"...
Launchern installerar man väl och inte flasha? men det som händer är att du får upp ett val vilken launcher som du vill använda
Tack, jag hade glömt bort den där, sen hade jag aldrig trott att den skulle ge mer än 100MB extra ledigt. Hoppas att telefonen inte blir allt för...
Hur aktiverar man wake med trackpad eller meny? Nu fungerar ingen av dom. Sen verkar denna ta mer minne än RC6, nu har jag 7MB istället för...
om du inte tar wipe då kommer allt vara kvar, eller inte om du har flashat in något tema eller lagt in en annan kernel. men alla appar och var...
det kanske är bäst att vänta med att beställa tills den är rootad. tänk om dom inte skulle lyckas, det skulle nog inte ta många månader innan jag...
Jag hade några dubbletter när jag körde RC2 eller om det var RC4 men inga dubbletter nu med RC6. Jag får spontan omstart kanske varannan dag,...
Ja, är det 40+C och starkt solsken och processorn jobbar i 100% då blir telefonen nog alldeles för varm...
Min har inte blivit klämd, däremot finns viss risk för batteriglapp på min, men det är konstigt att det inträffar precis när jag går utanför...
typ "AdFree" testa att söka... heter kanske AdFree Android på Market
jag är S-OFF, mitt fungerar inte, samma fel som Zyrlex skrev, jag ska dock testa din lösning. edit: det fungerade, jag tog bort och laddade ner...
den fungerar för mig, jag använder dock inte Handycent (orka skicka SMS) men till exempel när jag man får mail så blinkar den orange
senaste fungerar riktigt bra för mig, 32.54.00.32U_5.14.05.17 https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=30386
det scriptet gör inte mycket mer än vad man redan enkelt kan göra till precis dom nivåerna som man vill i setcpu
eller hur, annars så kan man ju nästan stänga av telefonen om man nu vill spara på batterit
Ligger dom och vilar i bakgrunden då drar dom inget. det drar däremot ström att göra hela processen att starta appen från början sen. Många av...
Testa att jobba extra på helgerna istället för att supa så ska det nog inte vara några problem
HTC original tillverkas också i Kina, förjävligt.... Men om man kör det där batteri tricket som skulle kunna dubbla batteritiden, hur blir det då?
Men radion följer inte med... Jag kör senaste. .17 på slutet, fungerar bra
Jag skrev ovan... "bailer" här på forumet köpte av mig för två veckor sedan. Sen kan du läsa lite vad andra skrivit här, folk verkar nöjda,...
Ja, nu har jag ingen egen DHD så jag har inte testat själv, vissaa säger att det är samma batteritid ungefär, andra säger att det är lite bättre,...
Kruxillimux, använder du telefonen under laddning så tar det lite längre tid, du ökar knappast slitaget.
Att använda telefonen när den laddar är inga problem, eventuellt så kan den bli lite varm, men ingen fara. Ja du ska ladda fullt första gången,...
Madeli, men var det inte så att källkoden fanns tillgänglig hela tiden? Den var "not too hard to find" tror jag att han skrev. jag brukar inte...
Det blir väl när OTA släpps till N1. AdamG tänkte släppa en final, men jag tror han ångrade sig. det här varit cirkus på XDA, AdamG hade tagit...
efter tidigare diskussion om docka och om det skulle gå att koppla direkt via HDMI till en TV utan en massa extra utrustning så har jag hittat en...
Ahh, där var den, jag tittade i ljudinställningarna för själva telefonen,:)
Någons som vet om/hur man ställer in så att telefonen vibrerar när det kommer ett mail, nu vibrerar den bara när det kommer SMS
Metoden för att bli S-OFF är ganska så failsafe, den tar backup på den gamla bootloadern, skulle det bli något problem med den nya så lägger den...
Med en överklockad Desire med Gingerbread så gör det inget om jag får vänta lite, optimus x2 känns som en för liten uppgradering för min del.
Jag kommer troligtvis köpa från Expansys, blir det fel då får man väl skicka till dom. nu tycker jag att det mycket sällan blir fel som är...
Nej, min telefon har då aldrig dragit så lite batteri som nu. normalt har jag mer eller mindre slut varje dag när jag går och lägger mig. men...
Har det hänt flera gånger? Jag råkade ut för att min Fat32 partition inte syntes en gång när jag startade telefonen, det stod 0MB ledigt och jag...
jo, men jag var tvungen att svara, sen är ditt inlägg inte mycket topic heller. blev inte bättre nu heller :)
jag skrev aldrig att det var något problem, kul att det går bra för vissa, jag gör samma sak själv. dom har långt mycket lägre marginaler än...
som Madeli skrev, det den gör är att flytta från EXT3 till Fat32 så ditt internminne kommer inte påverkas. enda anledningen till att göra detta...
visst är det bra med en backup för mycket än en för lite, men i detta fallet så är det onödigt, skulle det som du säger bli frysningar och du vill...