Separera namn med ett kommatecken.
Smutsiga däck?!? [img]
Gick du via deras chatt? [img]
Min fasta telefonlinje som jag haft sedan 1992 (då Telia) går via mitt Tele2 modem numera. Har Nix registrerat detta nummer när Nix kom i slutet...
Förmodligen. Köpte bara en 5 liters dunk. Hade det funnits andra betalningsmedel skulle många förmodligen köpt fler. Det går 4 stycken 5 liters...
Just detta erbjudande gällde endast prime medlemmar och enda godtagbara betalningsmedel var med swish. Fast tack för tipset!
Har faktura men just detta köp gick inte att betala med faktura. Har alltså motorolja sedan tidigare inköp och är inte i behov av detta just nu....
[ATTACH] Ursäkta. Undrar bara hur du lyckades få den för 19500kr. Bra köp!! Grattis!!
[ATTACH] www.elgiganten.se Bra pris för 65 tummare. Man undrar om den blir billigare till black friday. Tveksamt.
Glömde tillägga att detta pris inte finns kvar längre. Man tycker lagt kort ligger i deras ansvar. Eftersom köpet gått igenom. [img]
Såg ganska billig motorolja hos amazon, ovanligt billig för den brukar ligga runt 150 kr / litern. Här var det 80 kr / litern, men leverans i...
Använder också för fri frakt. Tycker lite synd om Airmee buden som nog har väldigt många paket att köra ut. Brukar även finnas extra priser för...
Goodyear är mest prisvärda. Har köpt sista 3-4 gångerna på däck 365 och det har aldrig varit några problem. Finns olika Goodyear i olika...
Kriminella? [img]
Smartiptv kan se vilken match du vill. Krävs bara att du får in appar och internet i TV:n.
Kollar aldrig på Prime, så för mig har det ingen betydelse, blev riktig besviken när det stod "kommer snart i F1- The movie". När den väl kom, så...
Har själv 90 serien och är nöjd med den. Möjligtvis Oled, om jag köpt nu. Priserna på Oled har sjunkit. Fast hade 10K som pristak och den gick för...
[ATTACH] Tycker denna TV:n är ett bra erbjudande samt har bra ljud 70w. Det vill säga om man kan tänka sig en 55 tummare, de allra flesta vill...
Tack! Då vet jag varför den ökat.
Står endast hur mycket köpkraft jag har och inget annat. Har ingen aning om hur dom räknat ut köpkraft?
Har handlat med Klarna kortet efter att det blev ett kreditkort, och ingen upplysning har tagits någonstans. Har faktura som betalsätt hos amazon,...
Har kollat att köpa nån äldre Volvo som oldtimer. Är uppvuxen med en Volvo 240 jubileum - 77. Farsan köpte en sådan ny för 42K. Kommer ihåg att...
Den här motoroljan uppfyller kraven om det är en VAG bil. VAG Longlife III 0W30 - 5 L Två tjugor mer i frakt eftersom de ligger i Danmark. Dock 5...
Tänkte inte på alla villkor. Är Prime medlem och brukar köpa det var gratis frakt ingår. TV-kanalerna som finns hos Prime kollar jag på väldigt...
AMZ100 ger 100 kr rabatt vid köp över 500 kr. Hittade perfekta Adidas som jag kommer att behöva till Stockholm maraton 2026.
Annars brukar mjukbiltvätt köra rabatt på abonnemang, har för mig 399 kr / mån, i 3 månader för 8 guld tvättar per månad. Avfettar man själv innan...
[img] [img]
Lyckades binda koaxial Tele2 1000/1000 för 479 kr / bindningstid 1 år. Jag undrade om koaxial klarar 1000 mb. Då svarade han att mitt modem C4...
Slutar att tillverkas Volvo V90 pga låg efterfrågan. [ATTACH]
[ATTACH] Enligt Carinfo tillverkas Volvo V90 i Sverige.
Tror endast Volvo V90 & XC90 tillverkas i Sverige. Frågan är väl hur länge till Volvo Cars kommer att behålla biltillverkning i Sverige. Känns...
Det ingick för nån struntsumma i Trygg-Hansas hemförsäkring. Sedan har den försämrats successivt. Tror självrisken är 1000 kr numera. Fast tappar...
Tycker den kändes robust byggd. Dock väldigt stor. Behöver nog ha en lite större familj för en sådan. Var någon violett metallic på bilen i...
Har haft drulle försäkring sedan det kom någongång i början av 90-talet, men aldrig nyttjat den. Minns att försäljaren av försäkringen lät så...
Finns något som heter skärmskydd. När det finns garanti brukar jag använda detta.
Seikos VK63 är väldigt precis också och finns i många chronographer som säljes hos Aliexpress. De utan datum är Seiko VK64, och bådera visar en...
Får själv upp ett ganska bra pris på koaxial när jag kollar på bredbandsval.se Har detta idag fast i hastighet 100/600 mb. Detta ska sägas upp...
Bredband2 verkar rätt prisvärda. 500/500 bör väl räcka? Det du kan göra är att kolla med Bredband2 hur mycket de vill ha om du binder i exempelvis...
Kanske är värda halva priset? Jag köpte till 25 procent rabatt 2007 och sover fortfarande på samma sängar. De visar inte en min att vika ned sig....
Jag gillar quartz mer än automat, fast automat är mer exklusivt. Brukar inte sova med klocka så då behöver den vridas upp var 3:e dag. Quartz...
[ATTACH] [ATTACH] Är väl bara denna dykar klocka jag har från Aliexpress. Valde PT5000 som är ETA 2328 (clonad). Tröttnat på Seikos NH35, tycker...