Separera namn med ett kommatecken.
Ja. Jag ringde till Apple-supporten, som bekräftade att det var ett bekant fel för iPhone 12. ”Våra ingenjörer jobbar för högtryck sen i mitten av...
Försöker få över mina sms från en Samsung S7 till en iPhone 12. Appen "Flytta till iOS" fungerar inte för sms eller memo. Sms-en förs över huller...
Hej, håller på att gå över från en Galaxy7s till iphone12. Har använt appen Flytta till iOS. Men överföringen av sms funkar inte. De kommer med...
Hej, har en fråga om Upday på min nya Samsung Galaxy 7s. Jag vet hur man tar bort den. Men jag vill, i stället för att ta bort den eng/am...
Det visade sig finnas ett enklare sätt, nämligen stänga av bakgrundsuppdateringar för de program som man vill slippa ikonaviseringar på. Tänkte...
Tusen tack! Verkar omständligt, men värt att pröva eftersom jag stressas av alla påminnelser om dittan och dattan. På iPhone ställer man bara in...
Hej, helt ny på android efter mycket lång tid med iphone. Och kanske är jag nu i fel tråd på forumet, ber om ursäkt för det i så fall. Det är inte...