Separera namn med ett kommatecken.
Tjenare! Jag undrar nu om min 7T har en defekt skärm eller om alla 7T's har "dåliga viewing angles " det jag märkt är att när jag kollar på...
Okej! Då blir det att beställa direkt från oneplus.
Hej, om man beställer direkt från oneplus hemsida (Never Settle) skickas telefonen från amerikanska lagret (så man åker på tull) eller har oneplus...
Ställer en ny fråga i tråden: Om man beställer direkt från oneplus (sverige) då antar jag att det skickas från något lager i Sverige? Eller...
Tjenare. Har kollat på en massa videos mellan dessa två. Lite större batteri, 1440p istället för 1080p, curved skärm (kan vara negativt) och...
Verkar som att det inte kommer vara några problem att beställa från spanska amazon då. Tack för er som skrivit hur det fungerar. Själv är man...
Finns det någon nackdel med att köpa från spanska amazon? Tänker både från butikens håll (frakt etc) men även produkten. Eller om det är precis...
Hur kommer folket göra om den inte kommer till spanska, tyska eller brittiska amazon? Kommer ni köpa från ebay med tillkommande tull och dyr frakt?
Jag väntar också ivrigt på denna telefon. Har aldrig brytt mig speciellt mycket om vilken mobil jag använder, och med realme x2 pro känns det som...