Separera namn med ett kommatecken.
Farsan söker en mate 70 pro, då han gillar mate telefoner. Vad jag har förstått, så kommer mate 70 serien inte att släppas utanför Kina? Finns...
Hej Söker en nothing phone 2a, samsung note 20 eller pixel 7a. Så ny som möjligt, med bra batteri. Inga sprickor, kantstötar eller större repor....
Hej Söker en mobil som reserv med så bra kamera som möjligt, för runt 1000kr (begagnad funkar). Ska användas för att ta bilder inomhus. Resten...
Hej Har aldrig använt smartwatch innan. Tänkte skaffa mig en och ha det kopplat till mobilen. Vad behöver man göra för att kunna ringa och ta emot...
Hej Har en vara som ska skickas från USA till Sverige, som privatperson. Väger ca 1.2kg och stor som en lexikonbok. Hittar bara priser för...
Om jag till exempel köper något från uk begagnad av en privat person, vet någon ungefär hur mycket extra, kommer jag att få betala? Om varan har...
Hej Söker en samsung galaxy note 20 i svart. Söker också en tab s9+ eller ultra i svart. Båda i så bra skick som möjligt, utan defekter/skador....
Hej Jag har en android tvbox kopplad till tvn via HDMI. Jag undrar om det är möjligt att koppla in bluetooth hörlurar till tvboxen och spela upp...
Hej hej Tänkte skaffa en surfplatta för manga läsandet och skiss/digital ritandet. Såg några trådar om e-ink läsplattor. Undrar hur e-ink plattor...
Hej Kan någon rekommendera mig ett par hörlurar som inte har silikon-tips, har mic och använder usb-C ? Hittar bara nonames som kommer säkert gå...
Någon som upplever att telefonen blir väldigt varm vid vanlig användning eller när telefonen laddas ? Har hört att batteritiden ska vara ganska...
Hej Söker en: Samsung Galaxy note 10 Samsung Galaxy note 10 plus Samsung Galaxy note 20 Ska vara i bra skick och allt ska fungera som det ska....
Hej Söker en Telefon runt 3000-4000kr åt min mor. Hon vill ha en Telefon med bra skärm, batteritid och kamera. Kollar in Xiaomi 11 t 8/128...
Letar efter ett par semi inear tws (alltså inga in ears i hörselgången med gummi tip) Ser att dessa kommer på rea, någon som har testat dem och...
hej söker en skrivare åt min far. har tyvärr noll koll på skrivare, så frågar här. Det krav han vill ha är följande: Laserskrivare Färg...
hej söker en skrivare åt min far. har tyvärr noll koll på skrivare, så frågar här. Det krav han vill ha är följande: Laserskrivare färg...
hej söker en surfplatta med penna. ska vara i mycket bra skick, dvs inga repor på skärm, sprickor eller ha några defekter. inte för gammal, med...
Hej Söker en ny surfplatta för att ersätta en note pro 12.2, då den börjar bli lite seg. Ska enbart användas till surf/comic-läsande. Förmodar...
Hej Letar efter en telefon till min syster. Hon söker en telefon som är mer fickvänlig, som man kan ha i byxfickan och slippa ha telefonen i...
Hej Tänkte lefta efter en ny mobil nu under blackfriday. Hittade dessa: Oneplus 6t ~3300kr Samsung a70 ~3300kr Xiaomi 9t pro ~3500-4000 Xiaomi...
hej tänkte köpa ett nytt skärmskydd till mate 10 pro. Kollade igenom ebay, amazon, aliexpress etc. Finns så mycket att välja mellan, blir inte...
tjenare söker efter en ny mobil för rimligt pris. runt 3-3500kr ? har inte så mycket krav än, bra skärm och batteri som räcker för dagen. har...
hej hej Vet att det är android forum men testar att fråga här ändå, då det finns underbara människor här =) Har en bekant som ska inhandla en...
hej jag söker efter en stylus-penna som fungerar för touch-skärmar. Tänkt att använda för skrivning på android surfplatta och en windows 10...
vet inte riktigt vart jag ska fråga :p köpte nyligen en Huawei p10 plus via tradera. Fick hem ett orderbekräftelse som skulle vara ett kvitto och...
hej söker ett microsd i 32gb eller 64gb, någon som kan rekommendera något bra kort ? finns så många så vet inte riktigt vilken jag ska köpa. Ska...
hej skulle vilja köpa en P10 plus i mycket bra skick. Så nära ny som möjligt, då det är en present. Inte så gammal med kvitto och garanti kvar.
hej skaffade en Huawei P smart som jag inte riktigt blev nöjd med, pga skärmens betraktningsvinkel. Kikade lite in på den nya Xperia xa2 från...
Hej Är på jakt efter en Huawei P10 eller P10 plus. Ska vara som ny/nyskick med kvitto och garanti. olåst.
hej tänkte bara höra med forumet innan beställning. Söker en mobil med en skärm på minst 5.2 tum. Bra om den har bra batteritid, skärm och...
hej vet inte riktigt om detta är i rätt forum. Men, tänkte köpa en telefon hos cdon.se, undrar dock om något vet hur öppetköp fungerar på...
Hej Söker en ny mobil. Är helt förtjust i LG G6 och LG Q6s skärm/storlek förhållande. Dock så är jag osäkert när det gäller glas som baksida på...
Hej Söker en telefon för max 3000kr (kan eventuell gå upp några hundra om det är värt pengarna). Ska minst ha en 5.5 tums skärm. Någon som kan...
hej söker en olåst Iphone 6 i nyskick. Inga repor, sprickor, tappad färg, kantstötar eller övriga defekter. Ska vara 100% fungerande. Ska inte ha...
hej jag har noll koll på iphone-telefoner. Ska köpa en iphone som en present. Finns olika varianter av iphone, tex s-modell, se-modell, c och...
hej söker efter en clamshell/flip telefon för runt 300kr. ska vara i bra skick. ska vara olåst tillexempel LG GD580 lollipop Samsung X520, X200,...
hej jag söker en mobiltelefon för max 1300kr ska vara i bra skick, inga kantstötar, sprickor, synliga repor på skärm etc. inga defekter. ju nyare...
söker en samsung galaxy note pro 12.2 tums surfplatta i bra skick.
note 10.1 och 2014 edition från samsung har varit ute ganska länge nu. Jag undrar om det finns andra alternativ till surfplatta+penna i dagens läge ?