Separera namn med ett kommatecken.
Man märker det går lång tid mellan releaser när vid 2.2 pratades det om sol&värme och precis nu i samband med 2.3 så är det åter långbyxor som...
Det här med sol och värme är inte riktigt min grej. Så nu har det dykt upp en ny version: 2.2: - Ny design på menyn. - Kategoribeskrivning...
Det verkar ha varit strul med appen i helgen. Det ser ut som att det är något med servrarna/vårt nya api som satt en och annan käpp i hjulet :(...
Såhär 30minuter efter att Android L Developer Preview släpptes så har jag testat appen lite kvickt och hittat en grej med vår "boll" som inte...
Kan jag absolut ta och titta på. Vet vi någon gång fått förfrågan om att göra tvärtom(ändra alla till Push). Skriver upp på Todo-listan.
2.1.0 finns nu att uppdatera till. Ändringarna är de som finns i föregående post. (Exkl. den nämnda bonusgrejen)
En ny version uppskickad till Betagruppen. Eftersom version 2.0.8 som legat uppe ett tag inte fick någon notis här så kommer här en changelog som...
Ja detta är en bugg som som har varit med och gäckat ett tag. Ska just idag börja titta på detta ordentligt tillsammans med inloggningsmöjligheter...
Jajamen det finns med i planerna för framtiden
Även om vi är på Androidterritorium så tänkte jag tipsa om vår nya iOS-app som några av mina kollegor har sysslat med:...
Ursäkta sena svaret men nu är jag tillbaka från semester. Du kan alltid stänga av pushnotiser för just den bevakningen helt och hållet.(inne i...
Igår åkte v2.0(Boing Boom Tschak) officiellt åkt upp på Play! Den stora nyheten som jag anser gör det värt att bumpa en hel version är att...
Nu finns det en version uppe i vår Betagrupp med filtrering implementerat. Det är en tidig beta och det är fortfarande en hel del som jag känner...
Arbetet med den smått efterfrågade funktionen 'Filtrering' går framåt. Nu är det inte långt kvar innan den åker upp för test i vår betagrupp(som...
OT: nu finns Google Play som butik på Prisjakt.nu Själv fick jag precis min Chromecast som jag beställde därifrån.
Ja, just nu är det strul pga dom är och möblerar om i bland servrarna och downtime blev större än den lilla tid de trodde... Så allt går upp och...
Nu har Google Play Enheter som butik gått vidare i systemet och står inför att bli skannad och så fort det är gjort så kommer den finnas på de...
Skickar ärendet vidare så får vi se om vi kan lyckas få in Google Play Enheter som butik på de få produkter som de (äntligen) erbjuder.
De som inte slutat använda prisjakt.nu-webbsidan helt och hållet ( :cool: ) har kanske märkt att det har hänt en del där senaste veckan. Nu...
Det fick bli en kort beta-period för nu har 1.3.1 åkt upp på Play för samtliga. Innehåller som sagt: - Produkthistorik (pris / popularitet) -...
Efter du gått med i gruppen så följ instruktionerna på: https://play.google.com/apps/testing/se.prisjakt.pricespy för att gå med i testet. Det...
Nu är 1.3.0 uppskickad till våran betagrupp så ni som är med i den borde få uppdateringen om någon timme eller två. "Stora" nyheten i denna...
Nu är produktjämföring officiellt lanserad i version 1.2(.5). Det som är nytt utöver allt det som är specificerat i de två föregående...
1.2.2 också uppskickad till betagruppen. - Småfixar för jämförelseläget(bla. bättre hantering av pinch-zoomning) - Immersive mode till...
En ny version(1.2.1) uppskickad till betagruppen. Denna har den sprillans nya funktionen för att samla på sig produkter. En video säger mer än...
Nyss åkte en ny version(1.1.2) upp till Betagruppen där produktjämförelser är på plats! Just nu går det enbart att starta en jämförelse genom att...
1.1.1: - Skriva omdömen på produkter / butiker - "Försök igen" knapp när en sidhämtning misslyckats. - Autentiseringsfixar - Övrigt småfix...
1.0.9 Finns nu att uppdatera till. Changelog: - Pushnotiser bör komma fram bättre - Ökad träffsäkerhet vid själva inläsning/analys av...
Då är äntligen våran officiella app lanserad efter månader av slit och över 500liter kaffe. Här kommer vi förmedla vad vi jobbar med och tråden...