Separera namn med ett kommatecken.
Av just den anledningen sände jag in min telefon på service innan jul. Nu är den åter på service för att jag efter service inte kunde ansluta till...
Tror också att det är ngt hårdvarurelaterat, men knappast tar jag mig från Göteborg till Umeå för att besöka inköpsstället ;)
Hej, i morse märkte jag att min S3 4G var mycket varm och död, bytte batteri och den fungerade någon timma till - nu är den död igen. Det...
Ok, då får jag skicka 40 nonsensmeddelande då...nr1
Formatera kortet i telefonen istället, det fungerade för mig.
Kollade lite på Dealextreme, de säljer nu en sådan här:...
Ingen hub... Tack för förslag, men uttaget har fungerat utmärkt tidigare under dagen. Det sitter direkt på pc´n. Har nu lämnat den och återkommer...
Har sett att andra har skrivit att Odin blir klar på ca 5 minuter...i 25 minuter har den stått på Cache.img... <OSM> Check MD5.. Do not unplug...
Tack för tips om uppgraderingen, nu har jag lyckats ta bort Samsungkontot också :)
Passar i alla fickor som den gamla tab7 passade i, kanske till och med lite bättre i.o.m att den är tunnare. Passar i mina backfickor (oftast) och...
Så snart min har laddat upp ska jag också leka med den :) Har dock testat fickförvaring i mina Wrangler, passar utmärkt (tab'n alltså)
Har beställt 2 ggr, fått 2 leveransförseningar... Jag gjorde en beställning 20111228 på lurendrejarfirman www.simplyelectronics.net som angav...
Har haft liknande symptom som beskrivs ovan, svart skärm och omstart etc. Givetvis testade jag med fabriksåterställning ett par gånger, men det...
Beträffande hållare till ZTE Light - jag köpte ett Brodit för Samsung Galaxy Tab:...