Separera namn med ett kommatecken.
På jakt efter en 12 pro i bra skick.
Köpte en iPhone 11 Pro av @Chris Larsson .bra packad, luren i utlovat skick.rekommenderas.
Köper om den finns kvar
Söker en Razr 40 ultra i bra skick. Budget 2000 kr. Skicka PM om du har en du vill sälja.
Om du fortfarande vill sälja så köper jag den för 1500 plus frakt
Byt till köpes
Hej, är intresserad av att prova en flip-lur. Är det nån som har en i bra skick som ni vill sälja så skicka PM. söker helst Razr 40 men är även...
Köpte en Aqara temperatursensor av @SwedeWhite .Snabbt skickat och trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt!
Toppen, tack.
Köper gärna den.
God Jul
Köpte en lur av @dermike , luren var i utlovat skick.Snabbt skickad och väldigt bra förpackad.Rekommenderas verkligen!
Hej, söker en 13 mini, skicka PM.
Köpte AirPods Pro G2 av @raeserfisk, snabb leverans och bra packat. Allt enligt beskrivningen. Rekommenderas!
Hej, köper!
1400 + frakt IPhone 12 pro
iPhone 12 Pro 1000 + frakt kr bjudet
Köpte en router av @opuschen, trevlig kommunikation, varan i toppskick och bra förpackad. Snabb leverans, rekommenderas!
Är det nån som provat Netatmos brandvarnare ? Netatmo Smart Rökdetektor - Brandvarnare Jag har Nests batteridrivna modell idag.
Hej, söker en 12 mini. Skicka PM med pris till mig. Har omdömen sen tidigare.
Hej, är det nån som har en som bara ligger och som dammar. Är på jakt efter en billig lur som möjligt så skavanker är inget problem. PMa vad ni...
Hejsan, är det nån som har en billig MacBook av äldre modell (som typ klarar monterey) och vill sälja. Skicka PM på vad ni har och pris. Maxpris...
Sålde en lur, snabb betalning, trevlig kontakt. Rekommenderas!
1600 + frakt
Hej, har en röd 128 GB med batterihälsa 85 % i fint skick, inga repor eller sprickor. Låda medföljer. Fast pris 1810 kr inkl frakt eller bytes mot...
Hej, söker en sådan i bra skick, endast intresserad av 128 GB. PM:a vad ni har samt pris.
1200kr + frakt på iPhone se 2020 edit: drar tillbaka mitt bud om det är okej.
@chrippe7 hittade du någon lur i gömmorna ?
Förstår, såg att az80 fick bra betyg av Erik.Rahm när det gäller samtalskvaliteten.
Okej, jag fick för mig att du ägt ett sånt.
@Ascended hur tycker du samtalsljudet är jämfört med az60 ?
Ok, tack
Hej, söker en sådan i bra skick, 128 GB. PM:a på vad ni har samt pris.
Är på jakt efter en iPhone 11 pro, skicka PM på vad ni har samt pris.
Ok
Hej, tack för budet men tackar nej. Jag kan tänka mig 1366 inkl frakt.
Hej, har en Pixel 5 128GB Just black köpt på forumet i Januari detta år. Displayen har en hel del fula repor som känns men syns mest då skärmen är...
Köpte lur av @bradar , bra packat, skicket var som beskrivet, snabbt skickat.Rekommenderas!
Hej, 64GB ?
Köpte ett skin av @GmbH ,perfekt skick. Rekommenderas.