Separera namn med ett kommatecken.
fungerar igen, på något sätt hade jag hållt in stänga av knappen på mobilen och där måste jag ha inaktiverat datanätverksläget. är aktiverat nu.....
Så igår kväll slutade mitt internet fungera, försökte ladda upp bilder på facebook men helt plötsligt så fungerade det ej att göra det. Har...
3g, använder ej wifi.
Igår slutade mitt internet fungera, det fungerar alltså INTE alls. Täckning osv har jag, men min uppåt och neråt pil meny är helt borta. Har...
mjo såg det där med connectify me, men förstår ändå inte varför jag inte kan komma åt mitt trådlösa nätverk. Blir frånkopplad bara, så svårt och...
vad står Ad hoc-stödet för? Tyvärr så har inte laptopen win 7, får väl ta mig tid en dag att fixa det på den. Förstår bara varför jag inte kan...
är en del spel jag har laddat ner som behöver uppdatering, så kommer nog gå åt en del i början tror jag. Men nu har jag iaf fixat ett trådlöst...
Hej, nu är jag ny med det här med smartphones. Det jag undrar är om det är möjligt att koppla telefonen till datorn, och sedan det man behöver...