Separera namn med ett kommatecken.
Hej. Jag har lyckats med att se till att skärmen är vaken när jag laddar med sladd, genom att aktivera detta under utvecklaralternativ. Nu har jag...
Hej. Gick in i Program och Programhanteraren . Valde inaktivera Google play music. Hjälpte inte tyvärr. Hade jag missuppfattat hur man skulle göra?
Hej. Har lagt in autostarter i hopp om att Spotify ska starta i s f Samsungs egna musikspelare, när jag sätter mig i bilen (bt). Men nej. "Over...
Installerade AutoStarter och markerade Spotify i listan. Vips så startar Spotify automatiskt i bilen så fort bil och mobil hittar varandra via bt....
Toppen . Ska testa. Synd att man måste roota i mobilen för att slippa varningstexter. Hittar inte autostarter. Är det autostart från guro labs?
Hej Nån som vet om detta går att ordna. Ett typiskt I-världsproblem. ;) När min S6 kopplar ihop sig med stereon i bilen så sätter den automatiskt...
Allt innehåll återställdes, men utseendet på de olika flikarna måste jag återställa med ikoner och Wolgers. Ska testa ljudproblemet. Har nu...
Hej. Ja de skriver att jag ska använda Samsung smart switch. Www.samsung.com/global/download/smartswitchwin
Hej. Fick svar från Samsung att de rekommenderar att man fabriksåterställer telefonen efter en telefon-uppdatering. Allt gammalt tas nämligen inte...
Har samma irriterande symptom på min S6:a. När jag spelar upp musik så höjs och sänks volymen om vart annat. Ofta utan att det händer något...
Hej Tack. Enl Subaruns manual så ska stereon inte koppla upp automatiskt. Vilket den ändå gjorde med HTC One??? Det kallar jag smartphone!! :)...
Ännu en helt avgörande grej som är avgörande om jag ska fortsätta använda Alphan. Hoppas att någon även denna gång har ett tips. :) Med min HTC...
Hej. Tack. Jo, jag vet. Men den är inte lika "snygg " när man ska bläddra fram klockslag. En skönhetsfläck jag får leva med tydligen. :)
Tack för svar. Medföljer bara en sådan widget. Synd att den har en bugg. Andra jag hämtar funkar bättre avs felet jag beskriver, men är ganska...
Hej. En liten undran. Om jag tryckte på klockan på min HTC one så kom tidur, timer od fram. På min alpha kommer vädret fram? Jag tror att klockan...
Hej Fr3dd. Det funkar. Yeayh! Fast det var ju ingen överraskning för dig. Tack tack tack! :D
:DWow. Superduper. Jag testar och ser om jag hänger med i svängarna.
Kommer från en HTC one och är inte så imponerad av alpha. Alphan är en bra mobil med en hel del nya moderna funktioner, men samtidigt är den...
4.4.4 är väl det som heter kitkat? Lollipop är 5.0
Hej. På min gamla HTC one kunde jag ställa in att skärmen inte skulle stänga ner då laddsladd användes. Bra i bilen t ex. Går inte detta att...