Separera namn med ett kommatecken.
Som jag skrev i trådstarten så går det ej att starta om eller stänga av den.
Hej! Jag har läst andras trådar om ett felmeddelande som lyder "Sys. gränsen har stoppats" utan att hitta några svar som är till hjälp för mig då...
Jag måste helt enkelt testa vad som händer 19 januari 2038 det är därför jag vill komma runt gränsen.
Hej, jag har märkt att det finns en gräns på hur långt fram i tiden man kan ställa datumet på vissa Android enheter. Tex så går det bara att...
Okej, inte så mycket då med andra ord :) Förutom att klockorna antagligen tror att det är 1901 lol!
Hej, Jag undrar vad som kommer hända med Android, Mac, iPhone, Linux server, Unixen etc år 2038. Jag vet att klockorna på 32-bitars systemen...
Jag tänkte följa stegen på CM:s egen sida. Jag laddade ned Cyanogenmod installer app och Cyanogenmod Windows installer. När jag går in på appen i...
Hej, tänkte sätta Cyanogenmod på min S3 4G GT-I9305 men det står att enheten saknar stöd och att jag kan fortsätta på egen risk. Ska jag ladda ned...
Hej min S3 4G hakar upp sig vid uppstart på skärmen där det står Samsung Galaxy S3 GT-I9305 och återgår till den skärmen om och om igen. Den har...
Hej, har märkt att det finns många olika versioner av Samsung Galaxy S3. Har letat överallt men fattar inte riktigt vad skillnaden mellan...
Tack för svaret! :)
Hej, behöver snabbt svar om det spelar någon roll vilket märke en laddare har. Jag har bara en Xperia Z3 laddare och undrar om den kan ladda min...
Installerade just Lollipop på Z3:an och bland det första jag blev ombedd att göra var att installera com.system.patch vad är det? Och behöver jag...
Tack! Det var något kallat com.system.patch som orsakade alla ads. Ingen aning vad com.system.patch fyller för funktion men jag blev ombedd att...
Hej, uppdaterade just Z3:an till Lollipop och en sak som jag märkt är att min notification bar är full spammad med reklam för appar som tex Lazy...
Gillar egentligen allt med min Z3 men jag kommer inte skaffa Sony igen då den inte är vattentät som Sony själva säger. Mitt hörlurs jack är helt...
Hej. Min Sony Xperia Z3 hade problrem med hörlurs jacket och inga hörlurar fungerade när jag kopplade i dem. Tittade lite närmare på själva jacket...
Hej. 3.5mm jacket på min Z3 funkar inte när jag kopplar in hörlurar eller högtalare så spelas ljudet upp av telefonens högtalare istället. Har...
Håll in varsomhelst på hemskärmen så kommer inställningarna om att byta tema och bakgrund och det där ochh högst upp ser man då google search...
Hej. Jag har gjort trycktest på min Z3 och det går mellan 1016 och 1020 millibar. Är det normalt har hört att det normala är att de går upp emot...
Okej, tack! Har ändå aldrig haft virus och de slöar bara ner och gör mig irriterad så jag antar att du har rätt.
Säker???
Hej! Jag vill veta vilket virusskydd som ni rekommenderar. Jag har redan CM security men de slöar ner mobilen upplever jag. AVG? Är det ett bra...
Hej, jag undrar hur man ändrar standardåtgärder t.ex vilket program du vill använda för att välja ringsignal eller vilket program du vill använda...
Smart connect funkar inte! Skaffade just en ny Z3 och jag ställde in smart connect så att laddaren skulle anslutas klockan 23.00 och kopplas från...
Hej jag skulle villa veta om det finns någon app eller liknande som tillåter att man ändrar notisvolymen och Ringsignalsvolymen separat från...
tack så mycket för svaren! :) De hjälpte verkligen, nu vet jag Z2 blir det.
okej men ska jag välja Z2 eller Z3???
Personligen så tycker jag till och med att Z2 är mycket snyggare än Z3 och om hårdvaran är samma så väljer jag nog Z2. Tack för svaret :)
Hej jag ska beställa en ny Sony snart och på sidan jag ska beställa från så kostar Xperia Z2 379 euro och Xperia Z3 579 euro. Jag undrar nu om det...