Separera namn med ett kommatecken.
Hur får man TV5-Play at funka på MK-808. När man går in på hemsidan nu visas bara 2 program?
Ska kolla... thanks :)
Hur skapar man en genväg till en specifik mapp för att ha på skrivbordet i likhet med PC? :)
Nu funkar det äntligen men långt i från så enkelt som med pc:n :)
Vilken av flikarna hittar du "TDU"på?
Det sjuka är att att i File Explorer hittar jag inte USB-minnet. I den inbyggda filhanteraren finns USB.n. När jag markerat filen går jag till...
Nytt problem....hur kopierar jag från USB-minnet till det interna minnet i dongeln? :)
OK....tack för hjälpen :)
Äntligen hittat det :) Efter formatering av USB-stickan funkade det....troligtvis behövs ingen extern filhanterare...
Nu får jag upp ikonen nere i Högerkanten med text: "USB mass storage prepared. Select to open files from USB MassStorage" Men.....var hittar jag...
Nu har jag även testat File Manager, inte heller den funkar. "USB mass storage prepared" indikeras snabbt när jag sätter i USB-minnet därefter...
Ok...tror jag börjar fatta, är det så att MK808b inte har någon inbyggt filhanterare? iaf. installerade jag en som heter ES-file Explorer.....men...
Hej! Filhanterare....nu är jag inte riktigt med? Jag har inte installerat någonting i Dongeln. Jag har bara försökt att ansluta ett USB-minne/HD...
Tydligen ingen här som har anslutit sin Google TV(MK808B) till USB-minne eller extern HD och fått det att funka.....märkligt? :(
Hej! Jag har också en MK808B. Kanske en dum fråga men i vilket uttag ansluter jag USB-stickan för att kopiera filer till dongeln (MK808)? och var...
MK 808B Jag har nyligen köpt en Mini TV dongel MK 808B(Rk3066DualCore) via Tabletkungen. Denna lilla mini-dator verkar funka bra via WIFI....