Separera namn med ett kommatecken.
Ja på min nexus s, har det hänt någon enstaka gång, varit tvungen att ta ut batteriet. Har ingen aning om varför dock. Tänkte att problemet är...
Där tycker jag att du berör en viktig del i android världen, varför är så många drivrutiner "hemliga". Det jag menar är att ifall tillverkare...
Nu fungerar allt igen, la in både JB och root. Fixade clockwork och körde genom den :D
Härligt :-) Skickat från min Nexus S via Tapatalk 2
Får bli morgondagens projekt :) , Installerade clockwork sist, finns det kvar? o_O
Du ska få uppdateringen OTA, jag har flashat original med root och kan hitta den. Att ta ut simkort vet jag inte om det är nödvändigt men har...
Är det fler som har liknande problem som mig med uppdateringen? -Jag har 4.0.4 med root som jag har flashat in förut. -Igår kväll fick jag en...
Hallo. Jag har en rootad nexus s med Titanium backup. I Titanium har jag ställt automatiskt schema för backup och sync till dropbox (har testat...
Hade samma problem en gång förut. Provade olika datorer men ingen reaktion alls på en usb enhet kopplades in. Det visade sig senare att min kabel...
http://www.jabra.com/sites/mobile/se-se/products/pages/jabrasport.aspx Denna kör jag med, helnöjd men se till att prova först i affären för...
Ännu igen hittar inte mina datorer telefonen :mad: Har testat 2st datorer och ominstallerat drivrutinerna. Vad kan det vara Rootningen eller har...
Vad bör jag göra om jag just har rootat 4.0.3 och vill ha 4.0.4 rootad? Anledningen till att jag gav mig på att roota var att kunna göra riktiga...
Min tanke med :( Är nöjd med det mesta med min spica men nu när jag ska byta upp mig så ska telefonen ha OTA.
Vet någon om den här telefonen kommer att använda OTA eller Kies för uppdateringar av mjukvaran?
Spican har inte laddkontakten i botten. Så om ni inte tänker ha telefonen upp och ner så är det bättre att ha en lös sladd :)
Nu har brodit både en aktiv och en passiv hållare till spican. Är det någon som vet någon butik som har dessa? Jag skulle vilja veta vad de...
Ja det finns en uppdatering men samsungs uppdaterings program fungerar inte som det ska, så jag har inte lyckats uppdatera den än. Så tills det...
Lyssnar bara på live hittils. Ska testa under helgen. Det som händer är att det står Buffrar... Om ingen % siffra kommer inom 10sekunder så...
Hallo. Bra widget jag änvänder 3st 4*1 på en av mina bakgrunder för att kunna följa vädret på 3 olika ställen :) Finns det någon möjlighet att...
Hallo Jag använder sr player både i bilen, hemma och när jag är ute och går. Jag är mycket nöjd eftersom den har minst lika bra täckning som min...