Separera namn med ett kommatecken.
KLOCKREN! Jaow, men de är dyrt. Men det kostar att ligga (på topp)
Heh, det betyder inte att jag gör det... ;)
Eller så kör jag bara oralt med min brud?
Jag är lyckligtvis inte pappan.
Hon:jag är gravid.. 3dje månaden. Jag: Abort. Hon: Jag kan inte... Inte när det gått så långt.. Det är ett BARN! Det enda pappan hade att säga var...
wakawakacurrybox
Jag bjuder allt Jag har, 18 kronor och 7 prillor LD Salmiak. Sent from my HTC Legend using Tapatalk
"Mark, XXXXX bad mig messa dig, hon ligger på sjukhus / hennes syster" Känslan som uppstår när XXXXX är en nära vän
+10 Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Morgon. Önskar multi -citat i tpt till jul, snälla ? <3 Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Ogillar STARKT hur folk använder i3-i5-i7 som modellnamn. Det är skillnad på en i7 990X och en i7-2640M. Stor skillnad. Sent from my HTC Legend...
Känner mig hemsk. En kille tror jag hade tänkt planka via toaletten på tåget, men jag tog toaletten för att pissa. Nu fick han böter på 800, och...
In på MUF nu, föreläsningar <3 Sent from my HTC Legend using Tapatalk
+x på den. Sent from my HTC Legend using Tapatalk
7 nya medlemmar värvade, yey:)) nu pizza sen hem o njuta av min studiedag. Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Jag känner många som dött innan 16, jag är glad att jag levt Så pass länge. Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Godmorgon Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Ställer ett krav på er. Gå in på Youtube och lyssna på "alerion" av Asking Alexandria. Underbar låt, mycket känslor, kortfattade känslor. Sent...
Men indirekt behöver man förstå vad de sjunger om för att fatta en låts handling. De flesta kpop låtar jag hört handlar om kärlek, obesvarad eller...
Föredrar att förstå handlingen i låtar, sorry. Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Du glömde allt elektroniskt. Dub, dubstep, techno, hardstyle, house m.fl. Power metal ogillas, typ dragonforce va? Gillade de en gång i tiden men...
Nej, ett äkta band är ett som skriver egen musik och kan framföra Live. Däremot ett bra band är svårdefinierat. Sent from my HTC Legend using...
Det är orealistiskt hur underbart äkta band spelar. In flames<3 August Burns red <3 Sonic Syndicate <3 Lamb of God <3 Killswitch Engage <3 Sent...
Men vi kan klona oss själva. Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Jag har alla metal, dubstep, dnb, Techno, hardstyle samt rock fans på min sida. Alltså typ resten av världen. Sent from my HTC Legend using...
Newfag. Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Gå in på snyggast.se i chatten Så kan du spy av patetiskhet. Sent from my HTC Legend using Tapatalk
2v3, jag är på barbies sida och gnadock med hoppas jag. Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Mm, barbie iz teh trollzor fo sure. Fast näe. Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Godnatt, Lycka till :) Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Kpop... det är sån dippe musik va? Dislike, förlåt. Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Jao. Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Sova nu, upp tidigt och köra MUF -kampanj i Osby på skolan imorgon. Godnatt. Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Mentiona användare "Empean", han kan allt om fysiska tgtbrd+ custom rom Sent from my HTC Legend using Tapatalk
JA VI SKA TVINGA FRIDOLIN O BADA NÄCK I BARSEBÄCK Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Kör med dessa på min HTC Legend, smälter underbart mot ICS-wallpaper! Tack! <3
Det var fittkärringen som skulle granska städningens fel. Hon kom 10 minuter för sent. Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Finns ingen framtidsaäkwr dator. Grafikkort bör uppgraderas årligt. Om du vill ha awesome, lägg 10k på grunden och 6k grafik till att början med...
[IMG] Så jäkla kul att vänta på tåget. Missade med en minut, vänta i femtionio... Sent from my HTC Legend using Tapatalk
På väg hem från Emmaboda nu :-( Sent from my HTC Legend using Tapatalk