Separera namn med ett kommatecken.
från supporten på Sonys 'talk' forum föreslår dom att man gör följande steg. 1. Download the PC Companion software from...
Ja när det plingade till i telefonen att det fanns en ny systemuppdatering så installerade jag den (OTA). Jag installerade Xperia Diagnostics på...
Jag har samma problem. Ljudet försvinner när jag pratar i telefon. Mottagaren hör vad jag säger, men ljudet från den person jag pratar med faller...
Beror troligtvis på vilka features man behöver. Dessutom känns det väl ganska rimligt att appen som följer med ska fungera? Original appen är...
Typiskt.. får väl se hur länge den håller då :/ Garantin borde väl kicka in då. Speciellt om man köpt i vanlig svensk butik.
Jag kör med originalappen. Vill helst inte installera en 3pp app för det. Men visst fortsätter problemet så får det kanske bli så.
Efter att jag fick 2 MMS från en kompis som har en iPhone 5 krashade "konversationen". Jag kunde se bilderna första gången, men nästa gång jag...
Köpte krusells ColorCover black på teknikmagasinet:...
Skärmen är grym överlag. Drar mycket batteri, men inte mer än vad man kan förvänta sig tycker jag. Det enda negativa jag har märkt efter att ha...