Separera namn med ett kommatecken.
Jag är så sjukt jävla borta när det gäller sånthär! Men Swedroid prata om en uppdatering med ICS för Galaxy S... Inget flash bara officiellt via...
Hallå, förlåt för sena uppdateringen... Ska bara säga till Alucard- att skärmen inte är något fel på. Jo ris tricket funka inte så bra som...
Smart! ;D
Det finns vita!
Ska testa, Återkommer om 48 timmar :)
Finns billiga Samsung i9000 svart men finns det även billiga vita ? Jag hittar ingen, har kollat överallt // Fredrik
Hejsan! Hoppas jag är på rätt forum nu!:innocent: Det är såhär att alkohol och mobiltelefon går inte ihop - ALLS.:cry: I fredags så skulle jag...
Det var just den jag fick... EDIT: Jag ger nu upp, det går inte att "lura" kies eller att försvenska det heller... jag gav upp och lämna den...
Tja har provat allt jag har nu... inget fungerar heller. Har installerat Lat hunden på elofs.. men även där om jag försöker uppdatera med 1.5 kies...
jag försökte fast den var lite för avancerad...
för att jag inte fick svar. :/ Aja, ursäkta. skriver där istället.
Där är forumet jag skrev igår. https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=35513
Japp :)
Hejsan, har ni i ett dygn tjatat om svar eftersom jag har problem med mobilen. Saker som jag inte är nöjd med och annat. Iallafall... jag behöver...
Ursäkta! - men ett lass svar, har inte fått så mycket... och inget som har fungerat.
Men kommer då även kies kunna uppdateras när det kommer en uppdatering?
Hur kan man då nedgradera så att man då kommer tillbaka till en vanlig uppdatering igen då?
Jag installera den igår.. hur gör jag då om jag inte vill ha den mer? Jag hade en officiell uppdatering från kies som jag försöker komma...
Problemet är att jag vill att kies ska uppdatera min mobil, dvs när det kommer ut riktiga officiella uppdateringar. När jag kopplar in min mobil...
Jag prova det men tyvärr.. inga resultat där. skriver ner i inlägget vad jag gjorde.
Exakt men bara jag kan göra så att min mobil kan uppdateras via Kies så jag slipper roms.
vet inte hur jag ska förklara det bättre. Odin fungerar bara det att jag vill ha så jag kan uppdatera via Kies. Efter jag uppdaterade 2.3.2 betan...
Hejsan forumet! Har nu kollat igenom internet och era forum men kommer inte till något vettigt alls. Under tisdagen så installerade jag Android...