Separera namn med ett kommatecken.
Mycke som gick imot telefonen i den beskrivningen. Men bilder skadar ju aldrig, och priset väger stort.
Kvar?
Försökte stänga bakluckan på min förra - Guess what, gick inge vidare. Men jag gillar telefonen så nu letar jag en ersättare helt enkelt. Ni...
För ett par dagar sedan uppdaterade jag min Blade till det senaste CM7 Nightly. Den funkar superbra och stabilt förutom att den hela tiden tappar...
Jag har lite problem med att den sporadiskt stänger av sej själv med N210. Ngn annan med samma bekymmer?
I ADORE YOU<3 Edit: Uppdaterade nyss, funkar superbra. Men i statusbar så är Wi-Fi och operatör-kontakt vita istället för gröna som dom var...
Då fåre vara såhär en stund till :ehm:
Jo jag misstänkte nästan det. Jag kör den senaste Stable-versionen, så den må vara aningen utdaterad kanske. Jag ville mest bara setill att det...
Ibland när jag laddar min Blade så stänger den av sej när man försöker låsa upp skärmen, och kan inte starta förens man tar ut sladden igen....
Fick hem min droid idag, kom med "2.1 Update 1" Skulle självklart romas, så jag var tvungen att uppdatera till 2.2 först. Lång historia...
Förutom operativsystemet såklart. :p Bytt nån hårdvara tex? Läste rykten om nå sånt. :ehm: Inge skillnader/problem med att byta ROM:ar på...
Nämen, då ska jag bara vänta ut mina redan kontaktade blocket-annonsörer, annars så kanske man får ta att "byta" till Comviq :cool:
Förvisso sant, men vad händer med det nya nummret man får isf? Kan det bara ligga i lådan utan att kosta pengar eller vara i vägen?
Men om man inte vill ha comviq då? :ehm:
Upp^
Dom är fan förvånandsvärt svåra att få tag på :p Har suttit i 1,5vecka nu och har inte hittat ett bra objekt/seriös säljare. Har aldrig tagit...
I västernorrland, men har inget imot att förskottsbetala om säljaren verkar seriös.
Touché
Varför gör man nånting? Varför köpte jag en Android telefon ifrån början, en Nokia3310 funkar ju oxå att ringa på? Ja, för att jag ville....
Jag petar i registret och överklockar min dator oxå. Vill ni gnälla på det medans ni liks är igång? :p Shit, mkt som inte angår er, jag fick svar...
För att JAG vill kunna bestämma HELT över MIN telefon. Behöver jag nå fler anledningar? :P
I knows, men den måste rootas för att komma åt de flesta (alla?) systeminställningarna. "Allt", som i så mkt som möjligt.
*Nyare versionen med Android 2.2 *Repfri display (skråmor på skalet gör inte så mkt) *Gärna så original som möjligt (O-rootad osv) -Låst...
Jag vill mest åt möjligheten att överklocka och ställa in allt som JAG vill ha det. Sen påstås originallaunchern dra onödigt med kraft osv. Vrf...
Så låt oss säga att jag kör med CyanoGenMod, sen lägger in LauncherPro, då tar LauncherPro "över" funktionen för att visa föremål som ikoner,...
Jag försökte självklart leta upp infon, men jag kunde bara hitta om just Rooting, kände att blev lättast såhär :ehm: Som jag förstått det är...
Funderar på min första Android, och som "PowerUser" tänker man ju självfallet roota osv. Men jag har snurrat in mej lite i begreppen. Rootning...