Separera namn med ett kommatecken.
Gick till Webhallen och sa att min sambo köpt fel färg och sumpat kvittot, gick tyvärr inte dock haha.
Köpte ändå telefonen hos dem. Kan man köpa Buds i deras butiker?
Korrekt
Gå till en 3 butik och fråga kanske fungerar.
Någon som lyckats med detta eller har en bra idé på hur? Vill gärna ha ett par svarta till min svarta telefon.
Sådär ja, en månad och en dag senare fick man dem. Och nja DHL kör inte ut dem, inte express hem till dörren om man nu trodde det.
Blir det någon skillnad om man kör omstart av telefonen? Jag har inte gjort det ännu.
Bokade från Tre 7 mars. Fick nu... Your registration for S10 pre-order bundle promotion - SE is checked as eligible.
2,5 vecka senare... Din registrering är nu under behandling och dina trådlösa hörlurar Galaxy Buds kommer att skickas per post till närmaste...
Lyckades beställa dem i måndags. Efter en vecka har jag ännu inte fått någon bekräftelse...
Flera som inte ens kunnat regga sig ännu. Jag lyckades göra det efter ett hundratal försök men har ännu inte fått mail bekräftelse ännu efter en...
Nöjd med kameran Resten hoppas jag verkligen blir bättre Deras Buds kampanj var ett fiasko
Vill man inte använda knappen till höger för att stänga skärmen, speciellt när man använder den liggande på bordet. Så ladda hem softkey edge...
Tycker min S10 har samma batteritid som min S7. Inte ok. Förbättring förväntas.
Prova always on display
Varför kan man inte connecta med Wifi som med Bluetooth på detta? Vore bättre när man är hemma än med gps
7,8%/h
På min S7 kunde man ha en liten led lampa som lös rött när jag laddade mobilen och grönt när den blev fulladdad. Blinkade blått vid sms, missade...
Nej.
Nu kunde jag beställa mina Buds!
Man måste zooma med fingrarna varenda gång man vill se videos så bilden täcker hela skärmen. Går det inte att ställa in detta någonstans så man...
Om de ska ha en sådan kampanj och inte skicka med dem med telefonen får de ju för fan se till att skiten fungerar.
Står på mig också att det är fel nr trots att det är rätt. Jag vill ha ett par svarta Buds. Några bra tips på hur jag byter till mig annars får...
Försöker beställa mina Buds från Samsung nu. Står att jag har fel IMEI nr. Har rätt enligt mina inställningar. Även om det är fel, hur ändrar jag...
Ska man använda ner telefonen till runt 5% och sedan ladda upp den till 100% eller spelar det ingen roll alls hur man ska ladda den i början?...