Separera namn med ett kommatecken.
Försökt söka lite men hittar inte så mycket. Har en Huawei P20 Pro som jag kopplar in en USB-C -> Ethernet-adapter i. [IMG] Det fungerar, om jag...
Min kompis har en Note 10.1 hon har köpt i Kina. Det medför en del problem, bl.a. att Play Store inte fungerar. Appen finns inte från början och...
Efter några dagars användning blir min razr sirap i vissa lägen. T.ex när jag går tillbaka till hemskärmen laddas widgets först efter 3 sek, går...
Jag har försökt googla men mina google-skills är inte tillräckligt bra. Har tröttnat på att inte veta vad detta plus innebär. Såhär ser det...
Jag upptäckte för ett tag sen att jag fått en liten repa i skärmen, cirka 2 cm lång och mycket tunn. Syns i direkt ljus i rätt vinkel. Finns det...
Operatörstexten jag har nu är så himla lång (2/5) av status-fältet. Det gör att notifications inte visas när det finns mer än en typ. Googlat...
Jag skulle vilja skapa en backup på min telefon som, om jag flashar om den t.ex, gör att jag kan återställa utseendet, inställningar (som...
När min telefon laddas blir touch-funktionen ibland helt tokig och trycker av sig själv på olika ställen. Försökte söka i forumet men hittade...
Hej! Försökte googla och även söka i forumet men jag har inte riktigt kommit fram till vad det är. Jag undrar vad biten som sitter i botten av...
Jag körde CyanogenMod på min ZTE Blade och den hade en grym procent-indikator för batteriet :) Batterimätaren på RAZR är inte bra enligt mig,...
Efter att jag gått över till Swedish Snow (kör RLS4) så har jag upptäckt två problem jag inte hade med CyanogenMod (kört flera olika versioner...
Satt lite uttråkad och okoncentrerad och råkade klocka upp telefonen till 806MHz samt kryssa i rutan. Självklart hänger den sig och hamnar nu i en...
Kan man med hjälp av något tema göra all text större och mer lättläst? Finns det något tema med tydliga färger osv? Tack på förhand
Min far vill ha en ny mobil och han är sugen på en Blade. Jag har en som jag gillar skarpt men nu när X5 dykt upp blir man lite sugen på en sån....
Så, mitt nyinköpta minneskort fungerar inte i min ZTE som tycks vara överkänslig. Fungerar prima i datorn och i Nokia E71 samt 5310 XpressMusic....