Separera namn med ett kommatecken.
Check! [IMG] Tack för dina synpunkter! Registrering Det låter skumt det där med att namnet döljs. På alla telefoner jag har testat på...
Vad jag vet så finns det inga appar i dagsläget där man spelar med riktiga pengar? Nätpoker-sajter är ju heller inte gjorda för att spela på...
Akta så att fröken inte ser dig! :) Av flera anledningar: 1) Vi tyckte att de som fanns till Android var dåliga. :) 2) Många spelare har...
Appeak Poker har lämnat betastadiet och nu vill vi gärna ha lite fler svenska spelare! • Texas hold'em online mot spelare från hela världen •...
Kul att du gillar det! Det ska gå att flytta appen till minneskortet sedan version 0.8.
Version 0.9 är nu släppt. - Fyrfärgskortlek - Möjlighet att stänga av chatten - Bugfixar
Är det både i listor och på enskilda filmer? Om det bara är i listor kan du testa att trycka på menyknappen och sen uppdatera (om du valt att...
Filmtipset går nu också att flytta till minneskortet.
Nu finns det en uppdatering ute, version 1.1. - Det går nu att flytta appen till minneskortet (för Froyo-användare). - Uppdatering av grafik
Nyheter för senaste versionen: - Nytt användargränssnitt och ny grafik - Bugfixar
Version 0.5 släpptes förrgår. - Bugfixar - Nya avatarer
Ny version finns nu tillgänglig på Market. Changelog version 0.4: - Leaderboard - Förbättrad anslutningshantering
Det borde ha varit version 0.2 du körde då. Har du haft samma problem någon gång efter att du uppdaterade?
Nu finns version 0.3 ute! - Reconnect-funktionalitet - Möjlighet att ändra sina användaruppgifter
Nu finns det en ny version tillgänglig på Market! Nyheter: - Indikator på vems tur det är - Pre check/fold-knapp - Större knappar - Korten...
Tack för den konstruktiva kritiken, Nerre! - Att det är svårt att se vems tur det är kommer att vara fixat till nästa version. - Att slidern har...
Vi på Appeak har precis släppt den perfekta appen för dig som gillar poker! • Texas hold'em online mot spelare från hela världen • 1000 chips i...
Kul att du gillar den! Som det ser ut idag har Filmtipsets API tyvärr inte stöd för hämtning av fler kommentarer än de tio senaste.
Du betygsätter genom att trycka på ikonen som visar betyget uppe till vänster när du visar en enskild film. Du kan också hålla en film intryckt i...
Kul att du gillar den! För egen del stämmer oftast inte IMDb-betyget med vad jag ger, men det är ju såklart olika.
Direktlänk till Market. Fast då missar du ju de personliga betygen. :)
Det var konstigt. Sök på Market efter "Barcode Scanner". Sedan kan du med det programmet läsa av streckkoden och då ska du direktlänkas till rätt...
Stämmer det att du har en Desire? När jag söker på "Filmtipset" på min Desire får jag upp båda två. Om du har Barcode Scanner installerat så kan...
Du kan själv söka på http://www.filmtipset.se/. Alla sökresultat du får där får du även i appen. Sökte på några stycken i din lista och jag...
Precis som yrara säger så har de inte lika många filmer i sin databas som IMDb, men om du inte har väldigt smal filmsmak så bör du ändå hitta det...
droidgren: Skillnader förutom designen är: - Möjlighet att lägga till filmer i vill se-listan. - Se en skådespelares, regissörs eller...
Nu finns det en ny Filmtipset-applikation tillgänglig på Market. Direktlänk. För att kunna betygsätta, se personliga betyg, lägga till i vill...