Separera namn med ett kommatecken.
Om du sticker dit, kan du köpa en till mig då och skicka? :D Jag står självklart för frakten, mobilen och en liten kompensation :)
Jo kameran är som vi alla påpekar, ibland fantastisk och ibland katastrofal. På XDA finns det en fix för de rootade som ska förbättra kameran...
Och min sista bump, verkligen ingen som har en Galaxy S liggandes? Får gärna vara rootad och köra någon ROM, dock inget måste! Sent from my LG...
Kanon, tackar! Jag ser sprickorna upptill, är det en spricka som går diagonalt över skärmen också eller är det en reflektion? Sent from my LG...
Go for it skulle jag säga :) Sålänge du verkligen får kvittot är det en 100% go enligt mig, anledningen varför kvittot är viktigt till One X är...
Ja det är en helt fantastisk telefon, ända anmärkningen jag har är att kameran blandar och ger för mycket. Ibland tar den fantastiska bilder och...
Kan man få se en bild av hur sprickan på Galaxy S är? Sent from my LG Optimus 4X HD
Jo men det bör den klara utan problem, jag klarar från morgon och kväll med 2-3 timmars skärmtid, brukar bara ladda den på kvällen om jag ska iväg...
För mig är den okej, förvisso är jag en heavy-user så är därför jag kan behöva ladda den under kvällskvisten ibland om jag ska iväg senare på...
Har du sett videon där de visar upp LG Optimus G prestanda? Det är inget stort test utan man får se hur dom gör "vardags-saker" i cirka 1 minut,...
Vart finns du? Sent from my LG Optimus 4X HD
Bump 1 :) Sent from my LG Optimus 4X HD
Jaha okej, då förstår jag :) Ber om ursäkt för missförståndet! Men vad skulle du ta för en Nexus 7 8/16GB?
Haha nej tack, Android är det som gäller, jag hade bytt skärmen på den själv om min lillasyster skulle haft iPhone men hon ska ha Android ;) Lägg...
Var inte det jag menade, utan menade att väldigt många här är försiktiga med att göra affärer med folk som första inlägget skriver att den vill...
Fel..
Vad för risk är det för dig att köpa ett par enheter och ta in till Sverige? Du har redan betalat moms på enheterna och eftersom du gjort det är...
Det vet jag inte, när jag pratar med LG nästa vecka kan jag kolla med dom hur planerna inför kommande uppdateringar ser ut :) Va inte säker, de...
Tror ingen här släpper sin S3a för 3000.. Och om någon skulle göra det släpper den nog hellre till någon som varit medlem ett tag och har...
Fast det är många tillverkare som skippar 4.0.4 och går direkt från 4.0.3 till 4.1.1. Min Asus Transformer Prime kör fortfarande 4.0.3 och...
Den kommer bli fantastisk tror jag! LG Optimus 2X va ett fiasko, men dom har verkligen skött sig med uppdateringarna till Optimus 4X. Dom har...
Gå in på Utveckling under inställningar och bocka i "Håll aktiv" Sent from my LG Optimus 4X HD
Någon som har en Samsung Galaxy S över som den kan tänka sig att sälja? Köpte en HTC Desire här från Millwad tidigare till min lillasyster men då...
Jo, skrev det i 4 inlägg tidigare haha :)
Håller fullständigt med, tror de skulle behöva något som får folket att börja prata om LG. Va tyvärr ett beslut som hade tagits på högsta nivån så...
I värsta fall så får man försöka importera från USA eller Asien då de kommer släppas där relativt snart :) Edit: De versioner som säljs i Asien...
Har tyvärr fått bekräftat av LG nu att telefonen inte kommer att släppas i Europa förens Q1 2013.. Trots att den koreanska modellen fungerar i...
Va ute och testade lite nu imorse, fick några hyfsade tycker jag iallafall :) [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] Lämna gärna kritik/åsikter till...
Kan inleda budgivningen på 550:-, ha i åtanke att jag inte lägger något skambud eller liknande för att vara arrogant utan en 2X I nyskick får man...
Om du också bor i Stockholm skulle jag gärna göra något litet projekt med dig! Kan inte så överdrivet mycket om hur man ska ställa in kameran för...
Jag läste något om att kameralinsen ska vara i ett nytt speciellt material som ska vara extra, extra reptåligt :) Sent from my LG Optimus 4X HD
Förstår inte varför folk kan vara så hypade över iPhone 5, den har ju ingen ny "wow"-faktor. Det är en iPhone 4S med lite större skärm, visst...
Hur gör man med det där programmet då? Finns ingen walkthrough.. Eller är det samma som finns här på forumet? Missfall så fungerar den inte.....
Jag har ju skrivit att den som är beskriven på detta fungerar inte. Den säger att den inte kunde roota och frågar om mjukvaran är för ny.. Sent...
Det finns ju ingen walkthrough för den där? Vad ska man göra när man laddat ner den? Har unzippat den och försökt köra programmet både som...
Förutsatt att tillverkaren finns här i Sverige, vilket LG gör, så är garantiärenden inga problem då garantin på en mobil enhet är global och...
Min lillasyster har en HTC Desire som hon klagar lite på att den är laggar ibland och sånt, därför tänkte jag roota den och slänga in en custom...
Tackar Playstation för en snabb och smidig affär!
Skaffa "Astro File Manager", med den appen kan du göra backup på en app så att du får ut .apk-filen. Sent from my LG Optimus 4X HD
Härligt att höra! Hade också en 2X och är som dig lite förvånad över hur bra den här är! Jag har tagit upp det med LG om att många efterfrågar en...