Separera namn med ett kommatecken.
Köpte min från Dubai via en säljare i England och det var inte med så man kunde välja svenska språket i menyer på den. Men det var inga problem...
sålde en iPhone 6s Plus till honom och det var grymt snabb betalning och en trevlig förstående kille. Kan rekommendera honom varmt
Då var det dags igen då - nu med en så kallad "säker" Note 7...
Fick mitt UAG Monarch idag - så jäkla skönt skal och riktigt snyggt tycker jag :) [IMG]
Är det så mycket så det stör så byter man ut den hos Apple. Min 7 Plus kan jag höra ett väldigt svagt ljud om jag pressar den stenhårt och lägger...
Gillar du manuellt så ladda ner ProCamera, Nightcap Pro och ProCam 4 - värt varenda krona om man är intresserad av foto
Den har ju dual sim som för vissa är värt extra pengarna - skönt att slippa släpa runt på två lurar
Noterat Stoppar budgivningen vid 23
Noterat :) Vid 23 stannar budgivningen så får vi se hur det ligget till då
Du måste ju skoja : ) Har nog ägt varenda Android flaggskepp från de tre senaste åren och lagg finns på alla till och från. Det får man vänja sig...
Jag menar dual sim Note 7 som Viking Mobil säljer som det pratades om
Såvitt jag vet så säljs inte dual sim i något europeiskt land så det är importlur från Singapore, Indien, Ryssland eller något arabland
Noterat, låter annonsen vara ute till söndag
Säljer min 6s Plus som är Rosé Gold och 128 Gb lagring. Olåst och köpt på Mediamarkt i april. I superfint skick. Följer med en uppsjö av skal :)...
Fick min 7+ 256 GB mattsvart från Telenor idag. Hör också ljudet svagt om jag lägger baksidan mot örat. Men jag kan inte heller se att det skulle...
Efter att ha använt en Note 7 i vecka så kan jag garantera dig att det finns micro lagg. Men det har ju nästan alla android lurar hur feta de än...
Köpte en Walli smart wallet av honom och den levererades snabbt och bra - kan inte vara mer nöjd
Hade min Note 7 en vecka innan den skickades tillbaka. Upplevde inga problem med fingertrycksläsaren på min enhet förutom att den inte är så...
Jag tar den. 500 får du
Ja det är fina grejer :) Då är ni två på samma bud då. 500:- och uppåt är ok för mig så ni får väl göra upp :) Den som har högst bud imorgon vid...
Det är noterat
Inte tänkt så mycket, vad bjuder du ? :)
Bump
Min erfarenhet också, bytte från Tre till Telenor men börjar ångra mig. Beställde en matt svart plus 256 och har hela vecka försökt få ett...
Inet
Köpte ett sånt minneskort till min Note 7. Men jag hann skicka tillbaka luren innan minneskortet blev levererat. Kostar 1000:- på Prisjakt så jag...
Fastnat för Onefootball efter att ha testat en drös
Testat Onefootball ?
Det blir en svart - den matta iPhone 7 Plus 256 och sen en ny Apple watch. Fast de sa inte ett ljud om batteriet på Apple watch. Betyder väl att...
iPhone 7 Plus kommer nog att rensa gatan vad det gäller kamera iaf
Jag ska vara med och slåss också :) Skickade tillbaka min Note 7 efter två dagar. Vill verkligen älska den men nej attans det blir en en 7 Plus...
Har inte FaceTime på datorn. Det enda som hjälpte var att köra ett annat Apple ID på jobbtelefonen, men det ställer till andra problem jag inte...
Efter att ha använt min Note 7 i två dagar så tror jag faktiskt en iPhone 7 Plus blir fin fint istället :) Var hyggligt nöjd med den förutom det...
Har kört min Note i två dagar och visst finns det lite lagg här och där. Och det fanns det även på den S7 Edge jag hade innan. Har packat ner den...
Fungerar tyvärr inte. Det har jag redan gjort så det ringer inte på båda. Däremot så synkas samtalslistan så det ser ut som om det har ringt eller...
Har pillat med min Note 7 duos i några timmar nu och är mer nöjd än vad jag trodde att jag skulle vara. Har flyttat SIM kort från mina båda...
Har precis fått min Note 7 dual sim men man vet ju inte om man vågar använda den :)
Flera som har lyckats men jag ska inte modda min, klarar mig på 64 GB utan problem
Gick på 9000 med express leverans. Köpte den från en säljare i UK som lämnade ett års garanti. Så ingen tull tillkommer. Förvånansvärt många som...
Har köpt en dual sim nu från Ebay, leverans på fredag. Är rätt säker på att jag kommer att hata den men en dual sim lur som är bra är min våta...