Separera namn med ett kommatecken.
De säger bara vad de tycker passar bäst för stunden, för att få folk att inte skicka in sina trasiga telefoner.. oavsett om det blir helt...
Det är ju sånt skitsnack. De måste ju testa telefonen innan de skickar tillbaka den! Om de inte har lyckats fixa till den så får de ju göra om och...
Ja, jag testade med alla fingrar i YAMTT efteråt. Jag gjorde om det nu igen för att dubbelkolla. Filmade 6min i 4k och körde sedan YAMTT med tio...
Ja, rapportera till supporten och gå och byt ut felande ex. Man tjänar inget på att bara gå och hoppas på att "det blir bättre i nästa...
Den är också vit. Av det jag upplevt på mina två krånglande ex så tror inte jag att det har med överhettning att göra. I så fall är det nog två...
Jag har numera ett fullt fungerande ex (mitt tredje). Det står Rev 2 på den kartongen. Kollade inte på de andra två.
@Gina Jag gjorde inget speciellt. Jag gick bara till affären och sa som det var. Vet inte om de är extra schysta på NetOnNet (Lagershop) men de...
Jag har nu bytt till mig mitt tredje vita ex. Den har än så länge inte visat på några problem. :) Jag drog igång den och testade redan ute på...
Jättebra toffe2000, då finns det bevisligen telefoner utan problemet. :)
Båda mina krånglade exemplar är/var vita. Jag skulle gissa att det är ett "race" problem eller liknande. Det verkar som att det finns en viss...
Jag testade också nu med "bara" vänsterhanden (fem fingrar). Då får fick jag inte fram kraschen under den tid jag orkade testa. Med 8 fingrar går...
Ni som inte har upplevt några problem. Kan någon verifiera att det faktiskt går att känna av många fingrar, i mer än några sekunder, utan att...
Jag har varit med om alla problemen som beskrivs i tråden. Jag har informerat Sony men inte fått något bra svar. Så här ser det ut för mig när...