Separera namn med ett kommatecken.
Har en 4S i mycket bra skick, tre månader gammal typ! Låst till telenor, vad kan du tänka dig att ge för den?
Bump nr 1
Kan inte känna att det är något annat som lockar just nu, har tappat lite intresse för t.ex. htc. Och nexus-serien lockar ganska mycket
Svart
Har en iphone 4s som jag köpte för ungefär tre månader sen, låst till telenor. Felfri och repfri. Har haft skal på sen dag 1. Byter gärna till...
Byta mot Iphone 4s? Låst till telenor, 16bg felfri med svart skal.
Bor i Örebro men har kontakter på lite olika platser i Sverige så, om byte blir aktuellt, kan det eventuellt ske öga mot öga :)
Den är nyskick, köpte den för ungefär två månader sen och låst till telenor.
Funderar på att kanske byta min iPhone 4s mot en sån! Intresserad?
Nej allting är standard, fungerade bra fram tills igår. Verkar som att den inte känner av kontakten när plattan är igång. Kopplade precis in i...
Har muppat lite med min 10.1:a och nu när jag väl fått den att fungera igen så laddar inte batteriet upp sig. Stänger jag av den och kopplar in...
Har precis kontaktat både konsumentverket och htc. Har inte damm bakom min display men har inte sett min telefon på ungefär 3 månader. Låg först...
Jag är väldigt intresserad! Har iphone 3gs i bra skick. Jailbreakad och syns att den är använd men inga stora repor varken fram eller bak! skicka...
Rootad telefon gör ingenting, sparar tid så slipper göra det själv :) Bor i örebro men är i stockholm då och då!
Sitter med en jailbreakad Iphone 3gs 8gb som jag inte känner något behov av. Hellre suttit med en android. Någon som sitter med en samsung galaxy...