Separera namn med ett kommatecken.
Vart bor du? Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Tråd kan låsas.
Lås tråd!
Såld till firezao! Tack för en smidig affär! Rekommenderas varmt!
Såg också den på blocket. Så jag kan nöja mig med 1400kr.
Nejdå inget problem med budet noterat men inte under 1000kr. Under det så behåller jag den hellre.
Era bud är noterade men räcker inte en ny kostar 2190kr.
Tack Mikael R! Sopaj ditt bud är noterat men inte ens i närheten! Säljes inte under 1000kr.
Endast testad max någon timme totalt! Den är ny! Köpt för en vecka sen. Kartong och alla tillbehör ingår precis som att köpa i butik. Kvitto finns...
Stort tack!
I absolut nyskick! Komplett med kartong och allt som ingår när man köper den i butik. Köpt på ibuygou.com! Finns i stockholm! Den har precis...
Tyvärr så uppdaterade jag till 4.4.2 så nu är det ganska krångligt att flasha. Det var därför jag frågade dig. Är tacksam för all hjälp man kan...
Clueless hur gick du till väga med att flasha custom rom och behöver man inte en upplåst bootloader mm? Är väldigt färsk då detta så skulle...
Den kommer troligtvis inte skickas. Om du är intresserad i specs så sök på google. Det står även i tråd rubriken att det är en 32gb och det är den...
Sista bump!
Bump 1
Skickar helst inte men ska tänka på det. Är inte intresserad i ramos i9 men tack ändå.
I absolut nyskick! Kartong och alla tillbehör som man får med ifrån ibuygou.com. Köpt ifrån ibuygou! Säljes för 1500kr eller bytes! Kan tänka...
Inte en 32gb på ibuygou där den är köpt. Ifrån andra ställen är det stor risk att den är fake. Sent from my MI 2S using Tapatalk
Sista försöket görs jag nu och sänker den till 1600kr vilket är ett helt sjukt bra för en sådan grym spec lur. Sent from my MI 2S using Tapatalk
Bump 2 Nytt pris: 1800kr Sent from my MI 2S using Tapatalk
Bump 1 Sent from my MI 2S using Tapatalk
Vit Xiaomi Mi2S 32gb i absolut nyskick inte någon som helst skråma eller annat. Komplett med kartong och laddare allt som man fick med. Den är...
Allt borta lås tråd tack! Sent from my MI 2S using Tapatalk
Sålt! Tack Jizzler för smidig affär! Sent from my MI 2S using Tapatalk
Wdtv säljs i helgen. Chromecast är lite oklart så den finns kvar än så länge. Bump 1. Sent from my MI 2S using Tapatalk
Du har PM! Sent from my MI 2S using Tapatalk
Ny Google Chromecast komplett i kartong! http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2081824 250kr WDTV Live 3 Gen nyskick komplett i kartong!...
Lås tack. Skickas från min iPad via Tapatalk
Är så sjukt imponerad av denna lur! Miui har så sjukt mycket bra valmöjligheter och så fort man tröttnar på något så finns det så mycket man kan...
Sista bump! 1000kr för båda? Sent from my MI 2S using Tapatalk
Det ända ljudet den skapar när den pressas (tunga spel) är att fläktarna börjar arbeta snabbare för att kyla ner kortet vilket är normalt. Annars...
Cooler Master Haf XB i nyskick! Grymt dator chassi med otroligt bra luftflöde! http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1499576 Pris: 400kr Asus...
Lås tråd tack
Såld till edge! Mycket trevlig köpare rekommenderas varmt!
Bump 1 nytt pris 300kr för avhämtning i Stockholm. Sent from my MI 2S using Tapatalk
Ingen aning men den funkar till rpi utan problem. Det är ett microkort som man stoppar in i ett större. Sent from my MI 2S using Tapatalk
Ska fundera på det. Har inte så bråttom och i värsta fall så behåller jag den.
Noterat. Finns du i Stockholm? Sent from my MI 2S using Tapatalk