Separera namn med ett kommatecken.
Ringde in till tele2 kundtjänst idag och fick koden utan problem. så nu är mobilen upplåst :-) dock så skulle jag slå in endast koden jag fick och...
Nu har jag äntligen fått in romen! :) Jag vet inte om det jag gjorde nödvändigtvis var smidigast men till er som har samma problem som jag hade...
Tack för snabba svar! Hur lång tid ungefär tar det att installera romen? ( efter att tryckt i CWM på install zip, eller vad heter) tänkte så jag...
Okej får testa det! Är det någon som haft darky när ni installerat denna rom så att det inte är det som är problemet, hade nämligen ungefär...
Tjena! Jag är riktigt sugen på att lägga in denna rom. Jag har gjort några försök men stannar alltid vid boot-up, växlar mellan sgs loggan och...
Ta bort batteriet finns det ju vissa guider på, innebär ju dock vissa risker så jag lämnade in taben till netonnet istället. Får se om de vet vad...
okej, håller på att testa. om detta inte fungerar tror du då att det kan hjälpa att ta bort batteriet och sätta dit det igen? Eller är det att...
Taben är helt död, det är som det inte finns något batteri i den. Det varken vibrerar, lyser eller nåt någonstans när jag trycker på power...
Jag följde guiden i detalj steg för steg,kan ha missat att synca med kies på samma dator som jag använde när jag flashade, synkade dock taben med...
Hej! Jag har nu lyckats bricka min galaxy tab, det hände när jag skulle lägga in Overcome rom. Jag följde guiden i originaltråden på Xda och...