Separera namn med ett kommatecken.
Hur använder ni pennan till er Note 8? Navigerar ni med den i mjukvaran? Anteckningar ni på ett sätt ni inte gör med tangentbordet? Skriver ni sms...
Jag slog till nu på en Pixel 2 xl. Hade egentligen tänkt en Samsung S9 plus, men det händer så mycket nu med Google/Android så det är för...
Mailade Amex och frågade om Samsung Pay. Svaret jag fick var att Apple Pay snart skulle släppas och att de hoppades att Samsung Pay skulle släppas...
Verkar lovande! Bara att vänta då....
Har du hört något om Amex? Betalar nästan bara med det kortet....
Jag skulle ladda ner TBkeyboard som jag använt tidigare från Galaxy store, men nu hittar jag den inte. Är den inte tillgänglig mer? Någon som vet?
När jag har läst eller slängt de nya mailen försvinner notifieringarna
Främst gäller det för min mail (både Gmail och Samsungs mailapp) så när jag får nya mail visas en siffra uppe till höger på appen hur många nya...
Har hunnit testa så mycket än, men betydligt bättre batteritid än min Note 8.
Någon som har tips på aktiv billaddare?
Köpte min på Webhallens butik i Malmö igår. Hade beställt på Elgiganten, men jag åkte ur kön av misstag och fick ingen telefon vid första leveransen.
Söker en app (eller program) som funkar bra för att göra en budget för hushållets ekonomi. Hade appen på något sätt automatiskt känt av vad som...
Sådant är surt... Jag har beställt av Elgiganten. De var snabba förra gången när jag beställde Note 8. Hoppas på upprepning.
Något nytt om Oreo? Tror ni vi får den innan januaris slut?
Tack för alla svar! Ska man skaffa den senaste Ultra eller ll?
Funderar på att köpa en Chromecast för att streama från Svt-playappen till tv:n. Mest barnprogram. Blir det bra? Kanske hittar jag fler...
Någon som har tips på bilhållare? Gärna med snabbladdning.
Har nyligen köpt en Samsung Gear S3. Vad jag förstår har den inte Truecaller som app och det saknar jag. Den var perfekt för att se vem som ringde...
Tänkte köpa W281-versionen till min Note 8. Är det något som inte kommer funka med klockan i Sverige?
Pillat på min Note 8 nu istället för att jobba! Kan bara säga en fantastisk telefon! Hoppas ni alla får den så snabbt som möjligt!
Fick min idag! Beställd på Elgigantens webblager igår.
Beställde en Note 8 igår av Elgiganten. Får den imorgon. Jag brukar alltid beställa från två ställen ifall telefonen är försenad på det ena...
Fick besked att Komplett skickar till telefonen idag till mig. Får den imorgon eller på torsdag! Äntligen!
Grattis! Var det från Elgiganten?
Elgiganten har redan börjat skicka ut från sitt webblager. Mediamarkt sa till mig att de ska börja skicka ut på onsdag.
Kul! Såg att de hade i lager i slutet av förra veckan. Jag tror att det är flera som får sin telefon innan fredag. Beror nog mycket på var man...
Vilken trådlös laddare hade ni valt?
Inte bara militärt USA och Sydkorea samarbetar...
Min är också försenad... Beställt på Komplett. Ungefär 10 dagar sen.
[MEDIA] För er som inte kan vänta! o_O
Grattis! Återkom gärna med dina intryck! Och nej jag är inte alls avis...
Tänkte mig köpa min första trådlösa laddare. Är det Samsung orginalladdare jag bör titta på? Eller finns det någon annan bra?
Ja! Tack!
Köpte en i måndags av CyberPhoto och fick den idag. Vilket monster telefonen är. Snabb som bara den. Grym kamera och fint ljud, samt mycket bra skärm.
Kört iPhone från 5s, men nu när iOS 11 kom ut som beta blev jag så fruktansvärt besviken på Apple för dess minimala uppdatering. Jag har en 7...
Tack för svar! Såg nu att laddaren jag använde till Samsungen var en quickcharge till Oneplus 3t. Det blev dock ingen snabb laddning Samsungen...
Påverkas batteriet om man använder en annan laddningskabel till telefonen som inte än orginalkartong? Jag råkade använda en snabbladdare för Oneplus 3
Fick min igår! Allt är ett kliv upp sedan S7 edge. Inget jätte kliv, men tillräckligt för att uppgradera. Stor skärm som nästan helt går att köra...
Min granne var ute och tog leveransen. Så nu äger man en ny telefon.
Det har varit olika för mig så därför undrade jag.