Separera namn med ett kommatecken.
någon som vet om det finns något snyggt läder fodral? I sverige då... :)
Sökte precis men hittade ingen uppdatering :/ eller måste man ha wifi? Sitter på jobbet med mobilsurf
någon som vet någon bugg som blivit fixad? Typ maps buggen eller gpsen som vissa haft problem med?
Gött, då har man något att se fram emot :)
Gött, har väntat på detta :)
Skumt... själv har jag 4.0.1 på min galaxy nexus men vissa andra har 4.0.2 och även 4.0.3 verkar skumt detta med ota uppdateringar...
va fasen! Dom har väl inte å göra med va vi använder för appar? Känns inlåst på något sätt.. Själv använder jag telia, men det är väl bara en...
Bytte från Nokia N8, kanon nöjd! Mycke snabbare och större. Men batteritiden gick från 2 dagar till en, men laddar ju varje kväll ändå, så det...
Okay, ska prova detta :)
tja, tänkte bara höra hur man tar en backup på nexusen, detta är min första android telefon, har haft nokia innan och då gick man bara in i...
samma för mig Har märkt samma sak, den låter så länge telefonen inte är ikopplad. Märks ganska tydligt då jag alltid laddar telefonen på kvällen...
btw.. någon som vet exakt vad som kommer med de två uppdateringarna? eller är det endast buggfixar?
Precis! har fortfarande 4.0.1 också!
Tack detta funkade bra :) synd bara att man inte kan visa miniatyrer på bilderna i programmet, blir lite svårt att se vilka bilder man vill föra...
telefonen dyker inte ens upp i finder, provade dessutom på en windows 7 dator och den hittar heller inga bilder på den.. kan det vara någon...
Är det inte vanliga jpg bilder?? kan tillägga att jag hittar bilderna jag har redigerat..
tja, jag har ett problem, jag försöker få min nexus å lira tilsammans med min mac vilket gick via android klienten, men när jag går in på pictures...
Tappar ofta täckningen och staplarna blir gråa och det står roaming... måste starta om telefonen när detta händer. Ibland går det ringa och messa...
Mjo, väntar också. Hoppas problemet med täckningen försvinner i min..
Tja! jag fick min galaxy nexus idag och är helt ny med android, och skulle vilja ha en annan klockwidget.. verkar bara finnas en, och den är inte...
Plockade ut min nu från komplett :teeth:
hoppas den dyker upp bara.. :neutral:
Fick äntligen mail från komplett, min gnexus är skickad! :D
Nice! det måste testas när min telebobo kommer :)
Beställde också från komplett men har inte fått någon :( aja får vänta på nästa batch
Verkar inte hända mycket på Komplett heller :( stod 12 dec nyss men har nu ändrat till datum kommer snart.. vill ju ha min Nexus nu!:teeth:
går det inte använda alls? hade sett fram emot just detta :/
Tjenare, hur funkar voice typingen vid tex SMS på svenska? är de bra eller är det gjort för engelska??
okay, har för mig att de va snack om det skulle gå att betala med nexusen eller inte.. men va bra då:)
Ingår Google wallet på Nexusen eller hur var det med detta?:ehm:
komplett sägs få in dom 12:e och skicka till kund den 13:e
Åååh vill ha min nu! :)
Samma för mig, men jag byter från en Nokia N8 :P
Jag beställde precis min Nexus på komplett.se för ca 5400. och betalar 28 fecruari. passar perfekt nu i juletider å allt ;-) beräknas komma till...