Separera namn med ett kommatecken.
Tack till alla som var med och testade! Det är kallt i de svenska spåren, men appen finns i varje fall tillgänglig nu på Android Market:...
Kul att höra! Ny version finns uppe nu :) Ändringar gjorda: Mörkare grön färg på panelen när man löper När man väljer vilken...
Blir jättebra här! Valid point, ska prova med att mörka ner texten. Aha, här är appen lite otydlig. De varianter som visas upp är "Last...
Du behöver inte avinstallera programmet (gör du det så försvinner all data!). Hela filen, den ersätter nuvarande app. Nu blev det lite...
Det finns ingen hastighetsvisare som m/s eller km/h. I stället min/km vilket brukar vara det mått man är intressarad av. Sen så ska det gå att...
Grymt! Väntar med spänning. Det stämmer att det handlar om QVGA-upplösningen. Jag har själv märkt det också men inte kommit på varför texten...
Tyvärr manuell uppdatering, men jag hör av mig när det finns en ny version!
Håller med dig, så ska den fungera. Uppdaterar beta-appen ikväll.. :)
Less features ;) Cardiotrainer har mycket, den har allt. Det här är ett minimalistiskt alternativ utan allt buller, med fokus på det vi tror är...
Den har stöd för 1.6. Däremot är den inte testad på xperia mini-n ännu, så det är väldigt uppskattat att få den återkopplingen! Ingen...
Några screens: [IMG]
Hello, Vi utvecklar just nu en app för att ha med sig när man är ute och springer. Det finns många liknande appar med RunKeeper i spetsen. Den...