Separera namn med ett kommatecken.
Tjena! Fick hem min Galaxy s3 från reparation igår, då jag hade problem med den. Det var moderkortet som fick bytas. Ingår: Enheten. (Bytt glas...
Okej! För med ett usb modem så köper jag gärna det!
Ingår USB-Modem också?
Upp! Kan även säljas! Ge mig bud
Ps vita 3g på komplett för 1600kr! :)
Är det så alltså? Fuck haha, hoppades på att det inte skulle vara det! Får väl lämna in den på lagning då. Tack så jättemycket! Tråd kan låsas!
http://www.youtube.com/watch?v=e8ILPLxK68Q hahaha ;)
Den har ju vart rootad och har inte nollställd räknare. Med usb-jigen så kommer man väl in i download mode, så kan man återställa via odin. Eller...
Lås tråd tack! Tackar @SHM för tipset!
upp!
Bjuder 600 spänn och avhämtning för det.
Macbook pro 2012 i nyskick. i5 2,5ghz 4gb ddr3 1600mhz 500gb hårddisk Bytes mot iMac 27" eller macbook pro 15" Krav: Endast 4-kärnig...
Pris? :)
Du har PM :)
Köpte en idag. Tack ändå :) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
No problemo ;)
Behöver 8gb eller mer, fast tack ändå! :)
Tjena! En SSD köpes, 60-250gb. Kan kanske tänkas köpa 2 likadana för raid Ska finnas i Västra götaland. Kan även ordna upphämtning i Stockholm...
Har inte fått något PM :/ Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Var finns den? Kan bjuda 900 för den Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
530 Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Olåst? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
310 Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
290 Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
270 och gbgupphämtning! Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
1200kr och avhämtning! Tills när håller budgivningen på?
iPhone 3gs köpes! Kvittar ifall den är låst eller olåst, så länge den fungerar. Färg spelar ingen roll. Tillbehör: Går bra med bara laddare!...
Bjuder 200 spänn inkl. frakt för laddaren!
Original eller fake, kvittar. Bara den inte kostar mer än 200kr.
http://mobil.blocket.se/stockholm/Iphone_4s_vit_16gb_Defekt_sim_lasare_44951155.htm?ca=16&w=3 Hahaha Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
satellitlåst aKa IMEI-låst aKa svartlistad = Ingen täckning överhuvudtaget Grålistad = Täckning och dataanvändnings, inte sms och samtal. Denna...
Är den olåst?
Börjar budgivningen med 100kr! Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Final BUMP
Tyvärr inte till salu längre, ledsen för sent svar, hade glömt av tråden helt. Tråd kan låsas!
yup! Denna kan ju skickas med postens kuvert small, ej rek. fast då kostar ju frakten 30 spänn. Just nu verkar det som att jag har en köpare via...
Vill nog ha 900 för den, känns redan som ett bra pris Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2