Separera namn med ett kommatecken.
Visst är det bra att apparna fungerar med stöd för Cromecast! Det känns heller inte helt fel att CMore får reaktioner på sina problem. Mer sånt...
willpower, jag tog och avinstallerade den installation av Chromecast, som jag installerat via min mobil. Gick in i datorn och installerade...
drzap, när jag nyss skulle köra Chromecast/Setup enligt länken ovan, så får jag upp att Chromecast är installerad och jag har ju Chromecast...
Som sagt, jag får upp en fyrsiffrig kod plus mitt lösenord. Något fel har jag såklart gjort och får läsa igenom instruktionen en gång till, skriva...
Den har jag använt, men får får väl göra om det hela en gång till, eftersom jag kanske gjort något fe i alla fall. :-( Stort tack för hjälpen!
Den klickar jag på när jag väljer vilket program jag vill streama och då körs programmet på mobilen. Sedan väljer jag att den ska streama till...
Tack drzap! Bytte till annan teve och då funkade hörlurarna. ;-) Testade även med att släcka ner skärmen vid streaming till en annan teve, men...
Tack willpower! Det där med att mobilen bara ska vara med vid uppstart har jag jag läst om, så det verkar logiskt det du säger att det inte ska...
Hej! Streamar huvudsakligen CMore från min Sony Xperia med ChromeCast ver 2, utan problem. Har dock ett par frågor och jag hoppas någon av er har...
Tack indika. Fick se ditt inlägg först alldeles nyss, i samband med att jag per e-post fick en lista över pågående diskussioner. Detta trots att...
Installerade Chromecast igår och kunde ta in Cmore Go/Golf-kanalen. Idag när jag öppnade Cmore, fick jag först in Cmore Go / Sport. När jag sedan...
Ingen av er kunde eller ev. kände för att hjälpa mig, men efter en dags sökande och testande har jag nyss fått till det! Började med en del...
Hej! Har en HTC Sense och ville ha en något bättre navigator än googles, så jag laddade hem och började installera Sygic GPS Navigator. Hade...
Trodde bestämt att nu ordnar det sig, men faktiskt osäker än ... Under Wi-Fi Networks får jag upp: Connected to "Mitt namn" med WPA/WPA2 PSKEnable...
Nu har ni hjälpt mig så mycket att jag både kan kolla och dubbelkolla, så jag ska knappast behöva ställa fler frågor. STORT TACK!
Tack andy! Under Mobile Network Settings är förbockat "Data roaming" och det är väl att den ska tillåtas använda andra operatörers nätverk? Där...
Först – ett stort tack för ditt svar plun! Mitt mobilabonnemang är ett Telia för vänner. Men det är inte med någon större pott och ska jag...
Har fått mig en Android 2.2, där jag nyss lyckades få till wifi-anslutning till min dator. Klickade på Facebook och fick upp några av mina...
Jag löste det själv. Gick ut på balkongen och kunde då ringa, trots att det först kom upp något av de meddelande som jag nämnde om i mitt...
Hej! Sitter här med en ny FG8 Android 2.2 köpt från Deal Extreme i Kina eller Hongkong, som ersättningsprodukt vid en reklamation av annan...