Separera namn med ett kommatecken.
Jag har problem med högtalaren vid röstsamtal, den sprakar lite och låter inte alls bra! Upplever det inte lika illa vid musik eller liknande......
Det stämmer inte, GPS:en ligger ju och samlar in data till Google så länge den får kontakt med satelliter, dvs så fort du är ute alt sitter nära...
Min hade kass batteritid de första två veckorna men har nu stabiliserats och jag klarar mig utan att ladda mellan 7-21 vid normalt användande....
Jag har ett problem med högtalaren vid röstsamtal, dvs när jag väljer högtalartelefon. Ljudet låter lite rispigt eller brusigt, någon som upplever...
Fick tillbaka min igår och det stod exakt så här på åtgärdsrutan: Upgrade/Custumisering. Självklart har de inte uppgraderat mjukvaran utan enbart...
Jag har samma problem där! Min lösning på inkommande samtal är att börja med att trycka rakt på den gröna ringen längst till vänster på slajden...
Dolphin settings, User agent. Där väljer du hur webbsidor ska tolka din mobil!
Det beror på vilken browser du använder! Jag kör Dolphin HD och har där ett val hur jag vill att sidan ska visas.
Det är precis det här jag förväntar mig! Lämnade in den på service i måndags och fick ett sms idag om att den är klar. Ska hämta den imorgon för...
Var inne i tele2butiken i Göteborg idag och snackade med en kille där om problemet med att luren har bra täckning men att man inte får någon...
http://www.youtube.com/watch?v=34nuR8LiHDo Se ovan länk, där har de ett program som heter Sony Remote för att kunna styra tvn. Jag har dock inget...
Köp en Xperia S, det gjorde jag igår och är hur nöjd som helst!
Köpte min Xperia S idag och är grymt nöjd från att ha haft en megaseg Arc tidigare! En cool grej som bara "funkade" var att ifrån galleriet välja...
Tröttnade på all skit med denna mobil och gick och köpte en Xperia S idag! Kan säga att jag är riktigt nöjd, den fungerar precis så som det var...
Gick å köpte en Xperia S idag på NetonNet. Det är en riktigt bra telefon som funkar precis så som Arcen skulle fungerat ifrån början! Så nu blir...
Det finns någonting som kallas goodwill och som innebär att man som butik eller liknande inte benhårt måste följa de rutiner som annars finns om...
Men din pajas, hade jag inte kunnat konsumentköplagen så hade jag inte startat denna tråd! Hela syftet med denna tråd är att få reda på om det...
Med tanke på att jag inte är ensam med mina problem så känns det ju snarare som ett fel på modellen som sådan än på min specifika enhet? Någon som...
Vilka appar var det som kördes permanent och hur tog du bort dem? Vilka widgets tog du bort?
Sånt irriterar mig så jävla mycket! Vad är det de ska serva liksom?? Det enda de gör är la att i bästa fall flasha om den? Då blir den ju likadan...
Jag har varit en flitig läsare av detta forum och prövat i princip alla knep som det tipsas om (utan att roota eller liknande) för att få en...
Nu är den likadan som innan, dvs ständiga redraws etc...
Antagligen inte...
Prövade precis detta och man kan bara välja "mina kartor" när man är inne i maps under lager. Då man är inne i navigatorn så finns inte "mina...
Kan säga att telefonen fortfarande är rappare än innan men den blir segare för var dag som går... Antar att det är så det är med denna luren helt...
Ytterligar en uppdatering kring detta. Efter att ha gjort enligt ovan och insett att mms/internetinställningarna inte gick att spara var gång jag...
Har upptäckt en bugg som kan vara förödande, jag kan inte hämta hem internet/mmsinställningar automatiskt och skriver jag in dem manuellt och...
Jag använde mig precis utav Wotan och la in sista versionen utav 2.3 på min Xperia Arc igen då jag mindes att det var enda gången som telefonen...
Hehe jag hör dig, är själv riktigt sugen på den men som jag förstår är den mer låst än Iphone vad gäller att ändra skrivbord/teman etc? Det är ju...
Jag är så jädra trött på denna skitmjukvara i telefonen som gör att telefonen hänger sig och ritar om konstant! Visst, man startar om den också...
Kan säga att mobilen är lika seg igen som innan bytet av minneskort! Som vanligt med andra ord! Känns snarare som att alla upplevelser av att...
Precis samma för mig, att det kan göra så stor skillnad! Jag kör med Dolphin HD, grymt nöjd! Synd att den inte finns till PC :-(
Köpte ett klass 10 kort, 8gb i helgen. Telefonen är betydligt rappare i de flesta moment! Det som satt i var ju ett klass 2, 16 gb.
Jag köpte det idag! Telefonen känns än så länge rappare!
Var med inne på att köpa spb shell men tycker inte att jag ska behöva lägga ut mer pengar än vad jag redan gjort för att få en väl fungerande...
Att de inte bara fixar det? Det var ju bra för några uppdateringar sen liksom!
INget nytt om någon ny uppdatering eller liknande?
Min har banne mig blivit segare efter uppdateringen!
We'll somebody failed because it doesn't work!
Yes, de laddar fortfarande om. Tyckte mig se en marginell skillnad direkt efter uppdateringen men nu är det som vanligt igen, dvs lagg och...