Separera namn med ett kommatecken.
Installera andromadus testbuilds istället, nyare updateringar och typ lika stabila som andromadus 5 sent from phone
Jag kan strömma allt internt, youtube, vimeo osv. Går inte det heller så har du problem med något sent from phone
Den här smygreklamen bör vara helt ok iomed en sån genial ide Edit: fel forum, den här bör postas på kolozzeum och body forumena Skickat från...
Nja det är väl väldigt sällan internet och interna videos är i flashformat? Skickat från min HTC Vision via Tapatalk 2
Tyvärr verkar man inte kunna strömma flash över dlna. Skickat från min HTC Vision via Tapatalk 2
Maila och fråga vad du får för den på en begagnatsida, annars kan du få 300 ifall bara usb:n är trasig (sent from phone)
Ska kolla på det någon dag, men jag har beamat southpark från weblänk har jag för mig (sent from phone)
Japp. Alla twonky dlna appar är en fröjd. Du kan även kolla twonky video. Något av dom bör kunna vara en lösning bara du har play länken...
Prova beam. Kan skicka typ all media från telefon via dlna Skickat från min HTC Desire S via Tapatalk 2
Jasså? Pris? Skickat från min HTC Desire S via Tapatalk 2
Batteriet är fortfarande till salu och det är först till kvarn som gäller (Sent from phone)
Japp, skriv bara när du vet om det blir så (Sent from phone)
Nej, men möjligtvis lördag då tjejen ska in och köpa skor så slipper jag dubbla resor, eller pendlar du ut ur stan? (Sent from phone)
Tyvärr följer inte delen jag behöver med, när man köper tangentbordet. Det är tryckknapparna under som är paj, mer specifikt, ribbonkabeln till...
Har du en Desire Z du har lust att skänka eller kanske få en liten symbolisk summa för, så är jag intresserad av en som hade fungerande...
Ikväll vid Duvbo station eller till helgen vart som helst Skickat från min HTC Vision via Tapatalk 2
Det nya priset för Mozze är 400kr, för övriga intresserade så är priset fortfarande 300kr.
Jag har redan dragit av frakten för det, ett nytt 1520mAh kostar 375kr i Sverige, billigaste importerade hos mytrendyphone kostar 283kr men är...
Stockholm, skickas helst inte för jag är kass på ta mig tiden till sånt.
bump
Köpte fel batteri när jag skulle köpa ett batteri till min desire Z. Det är ett Anker 1900mah batteri som passar följande modeller HTC...
Det blev ebay istället, ny ribbonkabel och ett 1900Mah batteri för samsungtelefoner som ska passa med lite klippning och våld. 44 dollar.
Inte en enda person som har en Desire Z liggandes i huvudstaden?
Tycker nya versionen fungerar bra, värd 18 spänn iaf
Betyder det att Apple och Htc headset fungerar på ZTE blade? Hittar ingen info om deras kontaktföljd.
Fungerar i norge konstigt nog med samma inställningar. Idéer? Sent from my ZTE Blade using Tapatalk
Ah, var lite dum där, tackar, men det var riktigt, startar ändå inte, får inte upp ikonen längre som brukar vara i högra hörnet med två pilar....
Har samma problem men i min meny (FLB-Froyo G2 ROM) Så kan jag välja: *PPTP VPN *L2TP VPN *L2TP/IPSec PSK VPN *L2TP/IPSec CRT VPN Vilken ska...