Separera namn med ett kommatecken.
Testat. Min gamla OP 2 Nord G med Android 13 uppvisade problemet med SR Play och Youtube innan jag installerade om den. Så gjorde jag en Factory...
Min OP 10T beter sig inte som instruktionen säger ang felsäkert läge. Jag får helt enkelt inte upp det. Men, nu har jag fått min gamla OP Nord 2...
Tack. Jag har testat att slå av optimering, låta appar gå i för- och bakgrunden etc. I värsta fall blir det en total reset. Suck. (Säkert vettigt...
Här är något som är k Hmm - min telefon beter sig inte riktigt så. Jag kan få den att visa en bootmeny som är en blandning av kinesiska,...
Tack. Jag kanske hamnar i en fabriksåterställning till slut och sen installation av en app i taget till dess att det smäller och då avinstallation...
För ett par veckor sen tror jag. Min Nord 2 hann precis få den innan jag tappade den i golvet och var tvungen att köpa en ny. (Eller så ljuger jag...
Hej, Tack. Inte omöjligt att det löser problemet men tyvärr lika möjligt att problemet sen dyker upp igen utan att jag förstår varför. I och med...
Hmm... Skumt. Tack för hjälp och tack för välkomnande :) Jag kör Android 13.1 och hon 13.0. Undrar om det kan ha med decimaluppdateringen att...
Jag har använt en OnePlus Nord 2 5G ett bra slag. Plötsligt slutar Youtube appen och Sveriges Radio Play-apparna att fungera - möjligen i samband...