Separera namn med ett kommatecken.
Fick min i tisdags. Jag är nöjd. Skönt att slippa ta upp telefonen ur fickan hela tiden. I solljus är den ingen höjdare. Svårt att se. Och så...
Jag får göra det. Synd, för jag gillar "knocken" annars. Får hoppas på en fix i en uppdatering.
Min "vaknar till liv" i fickan hela tiden. Jävligt jobbigt. Stor risk för fickringning.
11.0-XNPH25R. Plockade den från Cyanogen Inc:s hemsida. https://cyngn.com/products/oneplusone/
Jag vet inte om det är någon större skillnad. Testade knappt någonting innan jag flashade om. Anledningen till att jag flashade om var att jag...
Fick min vita 16 GB från Oppomart igår. Tog drygt en vecka från Kina vilket jag tycker är godkänt. Inget gult piss på skärmen som tur är....
Jag beställde en vit 16 GB med CM från Oppomart igår. Ville ändå ha en vit och det dröjer väl två år innan man kan köpa en sådan från OP.
Jag tycker dom fungerar utmärkt men jag är typ tondöv och lyssnar bara på podcasts. Jag kan inte bedöma huruvida dom duger att lyssna på musik...
Jag köpte mina av säljaren i inlägget ovan. Leverans på 10-dagar.
Dustin har den i lager nu. Framgår inte om det är import. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2