Separera namn med ett kommatecken.
Hej alla vänner. Min trådlösa anläggning är kaputt. Vad tycker ni att jag ska ersätta den med? Trådlöst! Den får kosta, jag har pengar. Inom...
Jag tyckte att det var helt fantastiskt när jag köpte min första mobiltelefon 1995 (en Motorola Flare) och det var alltid otrolig spännande att...
Det finns inga mobiltelefoner sedan 4G i premiumsegmentet som är värda priset. Ingenting har blivit påtagligt bättre. Ingen människa som...
Vad tror ni? Vad är det idag som kommer att bli värdefullt för samlare om 20 år. Vad tror ni kommer att gå för stora pengar på tradera om 20 år,...
Jag köpte precis en sån. Den är otroligt skön att använda, väldigt snäll mot handleden, en riktigt bra mus. Jag rekommenderar denna produkt. Den...
Världens tråkigaste tv-serie? De har hållit på i åtta säsonger nu och fortfarande inte hittat något nämnvärt av intresse. Är det människor som...
Jag söker en riktigt intressant ny tillverkare med ett nytt flaggskepp, så vad är det? Har ni några förslag? Finns det någon ny tillverkare värd...
Det låter ju dramatiskt, men OnePlus har inte tillverkat något riktigt prisvärt sedan OnePlus 6. Det är en mobil med mycket hög prestanda jämfört...
Jag har flera (4 st) Bluediolurar och jag har aldrig blivit besviken. Alltid bra ljud och dessa är inget undantag, de kan lätt konkurrera med...
Det är en riktigt dålig SoC och det påverkar hela mobilen. Köp inte skiten. [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=rsLJLk3nx8k
Eller är det meningslöst? Är det bara sämre? Vad säger ni som har erfarenhet? Finns det saker som är klart bättre?
Jag har en intressant fråga. Är det något fel på att älska saker som faktiskt inte är särskilt bra rent objektivt, men det kan ge stort...
Nu är detta inget nytt, detta har Apple sysslat med under lång tid, men det har nått en helt ny nivå med iPhone 12. Det är ju intressant att Apple...
Hej Androidvänner! Jag läser om och om igen att makrofotografering handlar om att få till en kamera med så kort närgräns som möjligt och det är...
Hej alla Androidvänner! Jag spillde vätska på mitt 20 år(!) gamla Microsoft ergonomiska tangentbord och den dog, i alla fall till stor del och...
Samtliga tillverkare av mobiltelefoner är helt värdelösa. Ingen tillverkare erbjuder långsiktiga uppdateringar och uppgraderingar utan att tvinga...
Jag är otroligt besviken på OnePlus. Man har blivit en halvtaskig kopia på Samsung med bättre uppdateringar av mjukvaran. Det är allt man är idag....
Hej mina Androidvänner! Om man vill köpa en androidmobil som sticker ut och inte är som alla andra på marknaden men ändå har rimliga kvaliteter....
Hej mina Androidvänner! Börsen har som bekant rasat enormt på kort tid och jag lade idag in två större köp. Det kan vara lite för tidigt, men det...
Hej mina Androidvänner! Jag är 50 år och jag har slutat att arbeta. Jag kommer att leva på mina aktiebesparingar och en del tekniska småjobb...
Hej mina Androidvänner! Jag ska ge er en julklapp i form av en recension av en skaplig smart-TV. TV:en är långt ifrån perfekt (vad kan man...
Hej mina Androdivänner! Jag vill tacka Swedroid för allt ni gjort för mig. Ni är bäst! Massor av kärlek till Er! <3<3<3
Hej, mina Androidvänner! Jag köpte en smartklocka på svarta fredagen och den visade sig vara riktigt grym. Jag ska ge er en kort recension....
OnePlus hade en väldigt bra och framgångsrik affärsstrategi med billiga mobiler med kraftfull hårdvara och så småningom också väldigt bra mjukvara...
Hej! Mina Androidvänner. Jag är som ni säkert vet en klimatvän och intresserad av vad som händer med vår planet och vår värld. Jag har investerat...
Hej mina Androidvänner. Det ser inte alls bra ut med miljön och klimatet. Faktum är att det ser riktigt illa ut. Vad tänker du göra åt saken?
Hej Androidvänner. Jag tycker inte att mobilutvecklingen går åt rätt håll. Dagens mobiler är sköra, otympliga och svindyra. Jag söker tåliga...
Hej Androidvänner. Nu har det hänt som jag aldrig trott skulle hända, jag har blivit av med min mobiltelefon (första gången det hänt och jag har...
En konceptmobil helt utan portar och knappar. Hela framsidan är en enda skärm och fingeravtrycksläsaren fungerar på hela skärmen! Topprestanda med...
Jag förstår inte riktigt poängen, varför skaffar folk tre till fem ungar som de inte har råd med. Sen skaffar de tre jobb för att försörja dem,...
Jag betalar 500 Sek för en DOOGEE F5 i bra skick.
Hejsan Androidvänner! Det vore kul att få läsa vilka favorit youtubekanaler ni har. Mina är följande: * Techmoan * The 8-bit guy * TechAltar *...
Jag är nyfiken. Vilken produkt har du känt är den med mest premiumkänsla du någonsin ägt? Det kan vara vad som helst så länge det handlar om...
Ja, är det någon som vet? Skulle det fungera att uppgradera SoC på en surfplatta själv om man beställer rätt grejer? Är det tekniskt möjligt att...
Det är en relevant fråga tycker jag. OnePlus 6 har ett 3,5 mm hörlursuttag och det har inte OnePlus 6T. Det mesta i övrigt är det samma.
Jag är inte nöjd med det som finns idag trots att det finns en otrolig mängd Androidtillverkare. Det mesta är sig likt och få vågar sticka ut. Jag...
Vi lever i en värld där det händer otroligt mycket, där utvecklingen går extremt (för att använda SD:s favoritord) snabbt och i en värld där...
Hej Androidvänner! Jag tänkte att det kunde vara kul att diskutera vilka mobilmärken (smartmobiler) vi haft och vad vi tycker om de olika...
LG lyckades väl med G2 och många gillade den och gillar den fortfarande. G3 såldes i stort sätt inte alls för än den halverades i pris (!) och...
Ja, det låter och är väldigt dramatiskt men så ligger det faktiskt till. Det pratas en hel massa om alternativ energi och grön omställning och...