Separera namn med ett kommatecken.
Efter att ha supit bort mina Shokz Openrun som jag haft i ett par år och verkligen älskat. De är inte för alla och de är verkligen inte för allt,...
När jag bytte ut min gamola OnePlus Nord mot Pixel 7 tyckte jag inte det var så enormt stor skillnad. Ja, kamearan var bra mycket bättre, Pixeln...
Humane lanserar en helt ny typ av wearable kallad AI Pin Detta känns väl mest som en Google assistent på batteri? Tanken är iofs god, jag tycker...
I flera.nyhetssändingar varje dag finns lokala nyheter med. Men om man strömmar via SVT play får man bara Stockholm. Finns något sätt att ställa...
Sedan en tid tillbaka får jag textning på nästan allt jag castar från mina android-enheter. Det verkar inte vara enheten som felar (det händer på...
Har det kommit något officiellt om vi får Q på våra 5T?
Jag har den senaste tiden märkt att fingeravtrycksläsaren inte fungerar, eller tar väldigt lång tid på sig att känna igen mig. Är det bara jag som...
Sedan senaste uppdateringen av Waze så hittar appen ingen gps på min 5t. Någon mer som råkat ut för detta?
Efter två år med Nexus 6P börjar det bli dags att titta efter en ny telefon. Jag är väldigt osäker på vilken väg jag skall gå. För det första:...
Varje gång min telefon ringer, så måste jag först leta upp tex Spotify eller Netflix, pausa eller sänka ljudet. Inte helt sällan har appen tappat...
Jag hittar inget om hur de tänker hantera detta på deras site. Någon som sett något? De flesta av deras abonnemang ingår ju samtalen gratis, och...
Ju mer jag tänker efters, så tror jag att Nexus 4:an är min absoluta favorit-nexus. Kanske för att det var min första, jag vet inte. Men den var...
Youtuve-appen är deg. Hittar ofta inga klipp eller är långsam att starta. Blir oftast bättre en stund om jag gör en tvingad avstängning. Någon som...
Min Boxee Box verkar ha fått fnatt och det är nog dags att byta ut den mot något annat. Frågan är vad. Jag har tittat lite hos...
Om jag laddar min telefon med USB-sladden i en dator uppelver jag ladd-tiden mycket längre än om jag laddar genom den medföljande laddaren. Det...