Separera namn med ett kommatecken.
Ursäkta mig. Jag är ny med allt som har med android att göra. (tycker för övrigt att min S3'a flyter underbart mjukt och behagligt utan microlagg...
Min börjar också på xxlh1
Jag måste säga att jag inte saknar något (det mesta är så mycket enklare och bättre med android) förutom följande två saker: Med iphone,...
S-Droid: Ja! Eller är det bökigt? Installera java på datorn och grejja med scripts har jag inte riktigt satt mig in i, men det kanske finns något...
S-Droid: Det vore faktiskt intressant! Jag har fimpat wifi helt här hemma nu faktiskt. Tycker den drar mycket även då jag kopplar upp mot min...
Varför drar inte batteriet ii4'an ur snabbt på samma nät? Upplever det inte som att det drar något mer än då jag inte är uppkopplad på mitt nätverk.
Hmm, jag trodde jag fått ordning på det där med batteriet. Sedan började den dra mycket igen, tyckte jag. Blev lite besviken. Nu har jag dock,...
Nu har jag funnit frid i det här med batteriet. Har varit bortrest så det har blivit en hel del surf, gpsnavigering mm. Jag har legat på runt ett...
Ok! Ja, jag tycker efter att jag har rensat bland allt skrot man inte behöver, fått en ganska någorlunda batteritid. Går inte riktigt att jämföra...
Från amazon i USA? Ja, flera gånger. Snabbt och smidigt bara de har i lager. Frågan är hur telefonen känns efter det. Som en sprängfylld plånbok?...
Kul! Berätta gärna mer om vad du tagit bort. Jag drar mig för att börja avinstallera och grejja med för mycket då man inte vet vad som använder...
Kruxet är att "Telefon" visade 46% och "Röstsamtal" betydligt mindre och mer vad jag skulle uppskattat att mina samtal tagit av batteriet. Har...
Nej, batterivilotiden har jag patchat så den visar förmodligen hyfsat rätt. Det var "Telefon" med en ikon som ser ut precis som den man använder...
difference: Jag tror faktiskt det är som du säger. Första dagarna hade jag i princip allt igång. Sync på 4st mailkonton, whatsapp kontaktsync,...
Hmm, efter resetten så visar den efter drygt 3h användning med skärmen igång över 2h, att "Telefon" har dragit 46%. Vad är det? Jag fick ett kort...
Gjorde en factory reset/wipe cache, även fast det kändes väldigt meningslöst. Har inte hunnit se ifall det gav något. Jag ser inte att det skulle...
difference: Intressant tanke. Jag har själv funderat på ifall jag gjorde bort mig. Plockade upp telefonen halvvägs på väg hem från en längre resa....
Precis! Dessutom är jag allergisk mot överanvändning av hårdvaruknappar. De tenderar att dö och dessutom så är det precis som du säger, skitdrygt...
Blev lite förvånad då jag sökte på forumet och inte fick någon träff på "gmd". Jag kommer från iOS där man körde activator (gestures) för att...
Ja, jag förstår egentligen ingenting av det här med batteritid på denna telefon. Onekligen svårt att testa såvida man inte har samma användning av...
Differece: Landade nog på ca 4h skärmtid och 18 totalt. Gick lite fortare mot slutet. Jag har förstått det som att det borde vara bättre. 9h video...
Jag tror inte att jag har lika bra batteritid som många här, men jag hittade något som gav ett jättestort lyft vad gäller batteritiden. Jag...
Ännu en med batteriproblem Första inlägget. Vet inte ifall det är någon större ide att lägga upp min berättelse, men jag kan inte hålla mig :)....