Separera namn med ett kommatecken.
Tack för de givande svaren! Jag har samma problem som många andra verkar ha, att det står att den inte kan logga in just nu eller att man inte är...
Har tyvärr inte loggat in på Gmailen (som jag har på telefonen) på datorn, trodde aldrig att jag skulle behöva använda den till något när jag...
Kan man byta Google-mail på telefonen och göra ett nytt och logga in? Har försökt hitta hur man gör detta, men hittar inte. :/
"Jag har lyckats glömma av mitt lösenord till min Gmail (som jag inte hade en aning om att man behövde för att kunna fixa apps i Butiken) och även...
Hej! Jag har en HTC Hero som jag glömt mitt lösen till Gmail på. Går det logga in på en annan Gmail på telefonen? Har försökt att hitta men utan...
Hej! Jag har lyckats glömma av mitt lösenord till min Gmail (som jag inte hade en aning om att man behövde för att kunna fixa apps i Butiken) och...
Jistanes, vilken snygg bakgrund! Var har du fått tag på denna?
Haha, ja, det var helvete vilken idiot man var. Tack för de snabba svaren.
Precis, har gjort om det till lista istället för rutnät och vill ha tillbaka rutnät. Låter förmodligen som ett riktigt UFO, men jag förstod inte...
Hur ändrar man layouten på "Menu" i HTC Hero:n? Har lyckats ändra om så den ser helt konstig ut (fråga mig inte hur). Nu är det någon scrolllista,...