Separera namn med ett kommatecken.
ok... forumet sparar tydligen inte en sökninng hur länge som helst alltså... Aja... det ar iaf en sökning på termen "airpush"...då får du...
Och så tar vi och söker då... Swedroid forum - Sökresultat Airpush.... Airpush!!!
GIvetvis så behöver du slå på BT'n i telefonen för annars kommer man ju inte långt??
Du beskriver ett elfel. Jordningsproblem kanske? Sådär ska det inte vara iaf... Mät potentiallskillnaden i uttaget mot jord så hittar du nog...
Om man kopplar ihop telefonen med datorn (USB/Wifi) så kommer teleoperatören se det som att man surfar med en mobiltelefon. Sen kanske det inte...
SD-läsaren i dockan klarar av SDXC standarden, dvs kort som är större än 32GIB och för att kunna utnyttja dessa storlekar så kan man köra med...
Du kan ju alltid ringa till den och prata lite skit... :-)
Hatten är din * 3: Hatten är din! - YouTube Hatten är din! - YouTube Hatten är din! - YouTube
Jag kör med Ad-Muncher och även här finns ett stort mellanrum överst på sidan... jag ser alltså inte reklamen men utrymmet som den tar upp dock...
Näe... jag är inte heller nån konspiratoriker egentligen... men nu har jag iaf skapat en konspirationsteori som iofs bygger på tidigare...
Nej, det är inte olagligt att skapa saker som kan användas tilll olagliga aktiviteter... men nVidia kanske har fått order om att hålla tyst om en...
VM i ironi märker jag.... dock så hamnar du inte på prispallen... Vem vet... nVidia kanske böjer sig för upphovsrättsmaffian mer än vad...
Nu får ni skrika att jag är en konspirationsteoretiker bäst fan ni vill... but here goes: Anledningen till att nVida inte släpper på all kräm...
Ah, du tänker Crysis???
Applikationer som sover tar INTE upp nån CPU-tid.
Tegra Zone öppnar faktiskt Market då spelen verkligen ligger på Market... Tegra Zone är bara ett lättare sätt att visa spel som är utformade för...
Visst är det underbart att få höra liknande saker från den man är kär i... helt underbart... Nåväl... vad ska diskuteras?
Jag ska börja med att säga "manick" om det engeska ordet "widget" för det är precis det det är... en manick/grej/mojäng/grunka/dibbidutt/whatever....
Det är kanske för att det är större efterfrågan och större marknad för ajFån-appar??
Dual Battery Widget: https://market.android.com/search?q=dual+battery+widget&so=1&c=apps
Grattis till att ha snott en telefon du.... Fabriksåterställning. Alltså... hade jag varit kriminell och snott andras grejjer så hade jag sett...
Tryck på klockan. Jag gjorde uppdateringen och när jag läste om att den tydligen skulle uppdatera även dockan så trodde jag att den kom en extra...
Fast det där kan ju nte marknadsavdelningen använda sig av.... på det där viset säljer man inte några dyra glasskivor... :-)
Förresten så ska vi nog kika på https://swedroid.se/forum/47504-nya-market-vad-tycker-ni.html den där tråden???
Nope... min Desire har inte ens fått 3.x... den är kvar på 2.x...
Helt korrekt då telefonen tror att det ska gå bättre om man höjer sin egen uteffekt för att få igenom signalen (ett helt korrekt antagande vid...
Har inte jag redan tipsat om att spela in med en videokamera???
Rikta en valfri webkamera/videokamera mot skärmen???
Mjo... det är nog en och annan som inte har många sympatier för den killen längre... och således inte bryr sig särskilt mycket om hans hälsa eller...
Kan du stava till scam?? Bluff?? Bedrägeri? Lurendrejeri?
Jag har installerat den nya uppdateringen men jag har aldrig fått någon upopdatering för dockan? Den är fortfarande på version 0209... What gives?
Jag HAR ju sett alltför många trådar som går på det här viset... jag bara använde min erfarenhet... MUHAHAHAHAHAHAHA
De på BBB har ett administrationsprogram där dom kan ställa in ALLT i gatewayen... ALLT... Jag bad tex BBB att stänga av WIFI'n i gatewayen jag...
Resetta routern och sen leta rätt på en passande manual till den funkar ju alltid... ifall du nu har fysisk tillgång till routern...
Nope... benchmarks har ju inte det syftet precis...
Undrar vad det var för datum igår??? Kanske det var den 21'e igår? Och vad står det för datum i första posten för ww??? Hmmmm... ???
Bilprovningen != polismyndighet.
Man håller inte i en ajFån/ajPäd... släpp den/dom genast när du håller armen utsträckt över ett 200m djupt stup... problem solved...
Resultatet av alltför mycket Google Translate helt klart... Google Translate lämpar sig ypperligt ifall man har enklare textstycken men kraschar...
Det har nämligt hänt mig själv att jag väntade på ett bekräftelsebrev och när det ännu inte hade dykt upp så kikade jag in i GMails spamkatalog...