Separera namn med ett kommatecken.
Min watch 4 lte ligger restad hos Inet, men min fru fick sin 40 mm LTE innan release. Hon har en Redmi Note 7 och klockan fungerar bra, men utan...
Hej! Har läst en del på xda, och det verkar som ffa Exynos har större utveckling med alternativ programvara. Är själv intresserad av en SD 20+,...
Halloj! Tagit steget till Temaseks lollipop 5.0.2, vilken kaj är jättenöjd med. Kört x-note tidigare. Sitter med baseband N9500XXUNB1. Nu var...
Verkar ha problem att OTA få uppdateringar (rootat), trots att jag fixat via xposed och wanam. Är senaste firmware I9505XXUEMKF eller...
Helt plötsligt idag så strular laddningen på nya telen! Naturligtvis har jag redan rootat den med CF root och CWM recovery, så knox är kört o_O...
Har nyligen fått problem med att jag inte kommer ut på 3.5G eller 3G nätet via min operatör Telenor/Glocalnet. Har inte bytt ROM på ett tag eller...
Hej! Har flashat in Slim ICS 4.2 i frugans i9000. Har fått ett helvete med både telefonen och frugan nu :teeth: Baseband version unknown...
Har problem med USB anslutningen, både i "USB-felsökningsläge" och normalt. Försökte tex föra över mina backuper från CWM till datorn men helt...
Hej! Är det fler som har problem med att få en gps fix inom rimlig tid? På min sambos Sgs går det oftast direkt men på min Sgs2 tar det oftast...
Hej, kör litening 6 och har lagt till swype 3.5 som fungerar bra. Problemet är att jag inte kan lägga till nya ord, har gjort exakt som...
Tänkte flasha in ny kernel till min Litening 6. Ninphetamine 2.11. Rekommenderar ni Odin eller CVM, kanske spelar det ingen roll? I Odin...
Hej, Skulle vilja höra era åsikter om juicedefender, fördelar, nackdelar? Själv kör jag litening 6, batteritiden är väl hyfsad, men tror ni...
Hej, är så sugen på att roota och roma för första gången. Jag verkar ha fastnat för Litenings ROM v6, frågan är om Swype på svenska fungerar?...
Hej! Eftersom jag har en tendens att vilja prova olika appar från market har jag märkt att det samlas en del tomma mappar och annat som säkert...
Hej! Kan jag få tips på hur man gör backup på SGS2:an (gärna så mycket det går) innan jag rootar och romar? Funderar på Litening v6 eller...