Separera namn med ett kommatecken.
Perfekt! Hittade samtidigt hur man gör. Men höll bara några sekunder på den man vill skicka så kommer delasymbolen upp uppe till höger.
Nu har jag listat ut hur man gör. Gå in i kontakt appen, Håll några sekunder på den kontakt du vill skicka, Då bockas den av och man kan dela...
men att skicka en kontakt från appen kontakter har ju vrit praxis länge eller??
Dom alternativ som jag fått fram är: emojis, kamera, bildarkivet, ljud och plats. jag vill lägga till kontakter och dokument men var gör man de??
Jo har kollat där men enda alternativet som finns är "plats"
Hej.... Har lämnat Lumia 920:in med Windows 10 för en ny NOKIA 8:a och är helnöjd. Inte riktigt hemmastadd i androidformatet men det blir bättre o...
Hur går en korrekt fabriksinställning till?? Är det detsamma som "Återställ standardinställn" under Minne? efter det att jag gjort det så har...
Menyknapparna lyser inte då jag har telefonen rättvänd, men i sidoläge sas då lyser de och även om jag vänder den uppochner. Har stängt av "rotera...
Knapparna lyser endast om man vrider telefonen till sidoläge eller helt uppochner men när man vänder tillbaks så släcks knappbelysningen, verkar...