Separera namn med ett kommatecken.
Den tar jag.
Riktigt trevligt. Synd att alla exynos inte fått samma love..
Ska det vara. Om inte annat brukar dom skicka med adapter.
Beställt där förr och det är inga problem alls. Går rätt snabbt.
Låter som batteri buggen är framme. Finns lite lösningar på den men jag tror det bästa är att lämna in och säga att den inte tar emot laddning.
Och jag som tog bort alla Audi märken på min pärla [emoji23]
LG V30+ H930DS 128Gb 5 690,58 kr på eglobalcentral! Lite pris dump :)
Sen sist jag hade Note 8 så har batteritiden bara blivit bättre vilket är rätt duktigt av Samsung med tanke på hur "stort" batteriet är.
Låser härmed tråden. Är det något annat finns vi alltid här. Peace.
Kan ha en men vill minst ha 5 papp för det. Är 1.5 år gammalt och har inte spelat nämnvärt mycket så blir att nergradera för mig. MSI GeForce GTX...
Så då. På mitt test jag har kört på skalet så laddar den min mobil med ca: 120% batteri. Laddade igår från 10% till 100% och nu från 10% - 40%....
Just denna tog jag mig an personligen mest för att trygga mitt egna köp. Jag gjorde en research som jag alltid gör när jag handlar online. Detta...
Jag/vi har haft kontakt med vederbörande försäljare och vet hur det ligger till med olika "bevis". Sen är det alltid upp till köparen att göra...
Så du anser att man kan starta en rimlig fråga med: Hej förresten säljer du stulna varor med stulna kreditkort?
Glöm inte att du kan göra en massa kul med den. Tex lägga till led effekter för speciella kontaker och annat. Personligen ingen fan av cover skydd...
Tja... Du är ju öppen med ditt velande. Du ska se hur jag ältar inombords ibland och hoovrar med musen över KÖP knappen [emoji23] Men jag kör...
Ja. Note 8 är det inget fel på alls. Känner personligen att om inte s9+ bidrar med något super exceptionellt så behåller jag nog min Note 8 och...
Coolt. Du har startat EDL Factory Mode :D Qualcomm HS-USB QDLoader 9008 är det fabriken ser innan dom lägger in mjukvara i telefonen. Det är även...
Bak på din Gear s3 låda står det ART code: SM-R760N sen en massa bokstäver. Det är dom tre sista du ska fokusera på där det skall stå NEE. Det...
Funkade för mig. Fast dom flesta rena "datakort" är inte MicroSIM så man får klippa lite så det passar [emoji3]
Ja 2 mobil abonnemang. Totalt 4. Jag kan bränna 20 på en dag lätt. Speciellt helger.
Ja han ville skicka en till med det andra abonnemanget men jag sa att det kändes löjligt med 2. Så han gav mig en platta istället...
Exakt trogen kund och några konstiga avdrag jag inte vågat fråga vad det är för något haha. Helt ok pris förr 500gb så sett. Så kör du delad data...
Du kör oxo bara via mobilt va?
Svart och rött på amoled är sjukt läckert [emoji3] Väldigt batterisnålt med.
Exakt [emoji4] dom hade någon drive för 4 månader sen där man fick 500gb för 399 men fick rabatter på det så fick den för 300. Så passade på att ta 2.
Asså har 2 abonnemang med 1GB. Sen har jag 2 abonnemang med 500 var. Så egentligen har jag 1000gb för 600. Sen har jag en sjuhelsikes rabatter...
Faktiskt "bara" 600:-
Ja... fiber skulle vart här 2016. Nya prognosen är hösten 2018... blir så när man bor ute i skogarna [emoji23] Adsl får jag 3Mbit med ping from...
Sweet [emoji1] Dom som har obegränsat där jag bor har knappt 3g. Sadface delux. Sen hade jag net1 i ett år. Segaste på jorden. 6Mbit max och ping...
Själv har man 1002GB att bränna per månad [emoji23]
Finns många tjänster för detta. Just till huawei skulle jag föreslå DC Unlocker. Kostar en 4 Euro men det är det värt :)
Låt mig omformulera. Din bild är skitfin när du tar den för den är original storlek men när du skickar den som MMS så komprimeras bilden för att...
Det har ju med MMS begränsingen att göra. Använd viber eller whatsapp så får du fina bilder.
Kan ha fel med snabbladdning till skalet för det står 4h på manualen. Men från skalet till mobilen är det snabbladdning. Testade själv. Och...
Haha blir förvirrad av din fråga [emoji23] Skalet laddar mobilen med snabbladdning och batteriet i skalet kan även den laddas med snabbladdning....
Inte med denna. Men tekniskt sett sliter man på skalets usb kontakt istället för mobilens vid trådad laddning. Skalet snabbladdar :D
Skaffade ett sånt här skal med 5500mAh inbyggt. Blir lite bulkigt men nästan totalt 9000mAh blir trevligt det. [IMG]
Köpte en Gear s3 av Patrik. Grymt bra kommunikation och extremt snabb leverans. Varan är precis som utlovat. Mycket trevlig och sanningsenlig....
Tycker det är konstigt hur du utrycker att det inte är så viktigt när det naturligtvis är en stor grej att ha en variabel bländare i en MOBIL. Vi...